    From: "Krab" <_...@k...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krótka historia przenosin karty :) (ING)
    Date: Tue, 2 Aug 2005 18:32:59 +0200

    Użytkownik "gg" <np osoba@microsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:dco1j6
    > To naprawdę trzeba kochać. Żeby tyle czasu tracić na coś co ma ułatwiać
    > życie... LOL!!!

    fakt, powyzsze bardzo mi sie podoba, brzmi prawie jak definicja hobby :-)

    > Nie ma to jak gotówka na koncie i trochę "drobnych" w kieszeni...na
    > waciki...

    jesli ma sie gotowke na koncie, to uzytkowanie kk z zalozenia jest
    nieekonomiczne (przynajmniej dla sredniej krajowej obrotow i srednich oplat
    za te karte)
    zalozeniem kk (dla ktorego powstala iles tam wiekow juz temu) jest wlasnie
    mozliwosc transakcji mimo braku drobnych na koncie