  • 31. Data: 2002-06-26 13:25:44
    Temat: Re: Kredytówka Visa Lukas Bank - piętnuję po stokroć
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    "Szymon" <w...@p...com> wrote in message
    news:afc78m$6ko$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "Rafal" <r...@h...com> napisał w wiadomości

    > zaraz
    > tym
    > kartą.
    >
    > To oni wysylaja aktywna karte?!

    Nie była aktywna - ale sam kiedyś sprawdzałem co to znaczy "karta
    nieaktywna" - jeśli POS akurat będzie chciał autoryzować transakcję to ją
    odrzuci, ale jeśli nie - to transakcja przejdzie. Kiedyś tak przez 2
    miesiące płaciłem niekatywną kartą, zanim w końcu ją odrzuciło.

  • 32. Data: 2002-06-26 13:36:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > odrzuci, ale jeśli nie - to transakcja przejdzie. Kiedyś tak przez 2
    > miesiące płaciłem niekatywną kartą, zanim w końcu ją odrzuciło.

    Zgoda, ale skoro karta jest wyslana listem zwyklym, to bank nie ma dowodu ze
    ta karte otrzymales :-), takim momentem jest chwila aktywacji karty. Wobec
    tego ew. transakcje przed aktywacja karty mnie nic nie interesuja, to sprawa
    banku.
    pzd

  • 33. Data: 2002-06-26 14:05:24
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Rafal <r...@h...com> wrote:

> [...]
    > odrzuci, ale jeśli nie - to transakcja przejdzie. Kiedyś tak przez 2
    > miesiące płaciłem niekatywną kartą, zanim w końcu ją odrzuciło.

    O, ciekawe. A ja mam w portfelu kartę Citka, której nigdy nie
    aktywowałem, a transakcje autoryzowane śmigaja aż miło :-)

    Przysłana była listem zwykłym.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 34. Data: 2002-06-27 07:23:42
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "RobertS" <r...@g...pl> wrote in message news:3D19A0F7.3360E1B0@go2.pl...

    > jako ze jestem z wroclawia i wiekszosc nr ktore do mnie dzwonia ma
    > poczatek 71 to podaj prosze jaki to byl numer - tez mam kk lukasa

    071 354 92 06 - "Abonent czasowo wyłączony" (to samo było w piątek - bo
    dzwoniłem). Ale będę z tego robił zaraz chryję jeśli to numer Lukasa.

    K. Kowalski

  • 35. Data: 2002-06-27 13:16:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Szymon" <w...@p...com> writes:

    > A gdyby tak ktos "dla jaj" zaczal sobie wydzwanic? Zdaje sie, ze nawet
    > operatorzy komorek zastrzegaja tylko na zyczenie wlasciciela, po weryfikacji
    > i tylko na 48h - potem nalezy dostaraczyc pismo (fax lub w BOK).

    Tyle ze karty offline nie mozna zastrzec na 48h. Bo plaska to mozna
    zablokowac, nie dostanie autoryzacji i po problemie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 36. Data: 2002-06-28 06:48:46
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 25 Jun 2002 12:18:54 +0200, "Robert" <m...@B...pl>
    wrote:

    >nie wszystkie - np. adres mBanku ma ... Mickiewicza :)

    Ale tylko czesc, obydwa oddzialy Multi, callcenter mB i Multi, ich
    zaplecze "papierkowe" , oddzial BRE jeszcze pare innych spraw jest na
    Piotrkowskiej :-).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 37. Data: 2002-06-28 07:01:06
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 25 Jun 2002 12:02:16 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >A tak przy okazji - czy wszystkie adresy w Lodzi musza miec podane
    >jako jeden z parametrow ul. Piotrkowska? ;-)

    Jesli sa to adresy knajp to tak :-)