  • Data: 2002-08-07 07:33:03
    Temat: Re: Kredyt w Euro czy w złotówkach ?
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcę kupić samochód na kreche w Kredyt Banku albo w PKO bp ( 13 tys. )
    >
    > Wchodzi w gre kredyt gotówkowy 16,4 % w złotówkach w PKO bp
    > albo w Euro z cesją na samochodzie 8,90 % czy jakos tak w Kredyt Banku.
    >
    > Opłaca się jeszcze brać w Euro kredyt ?

    a millenium nie maja w Euro za 4 % ?

    Czy sie oplaca to trudne pytanie jezeli nie masz ochoty trzasc portkami przy
    kazdym wachnieciu zlotowki to lepiej w PLN, jezeli jednak uwazasz ze euro
    nie wachnie sie wiecej niz pare % rocznie... Zapytaj o mozliwosc
    pozniejszego przewaluowania kredytu.

    pozdrawiam,
    jelen