    From: "p47" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt studencki
    Date: Wed, 18 Nov 2009 13:26:29 +0100
    <hdnih4$g6e$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hdomch$trg$1@news.onet.pl>
    <hdpqqm$h42$1@atlantis.news.neostrada.pl> <1...@k...kojer>
    <hds0p4$p6t$1@atlantis.news.neostrada.pl> <i...@k...kojer>
    <hdsfs8$14a$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1rilwcxzz92sq$.dlg@kojer.kojer>
    <hdudkm$gfi$1@atlantis.news.neostrada.pl> <2...@k...kojer>
    <hdul0s$34h$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <10au6085ns8h9$.dlg@kojer.kojer> <hdve1n$7sk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1a1poeiitjvg5$.dlg@kojer.kojer>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:1a1poeiitjvg5$.dlg@kojer.kojer...
> [...]
    >
    > [ciach bo mi się nie chce reagować na chamskie zaczepki]
    >
    > Znaczy po roku ci się przypomniało, ze biednego studenta skrzywdzo.
    > Interesujące.
    > Szczególnie, że wygląda, że nie masz pojęcia o przyznawaniu kredytów
    > studenckich co powoli wychodzi z twoich postów po tym jak mi się zechciało
    > o tych kredytach poczytać. O kredyt można się starać _w jednym banku_.
    > Skoro rzeczonemu studentowi odmówiono w kilku bankach to oznacza, że już
    > od
    > paru lat te wnioski składa albo usiłuje nieudolnie oszukiwać. Niech się

    Ty naprawdę wypisujac podobne do powyzszego posty chyba koniecznie chcesz
    się osmieszyć;-)

    1. z czego wnosisz w swej pokretnej logce, ze opisywana sytuacja pochodz
    sprzed roku, skoro dopiero 15 list. br zakonczono przyjmownie wniosków
    kredytowych?
    2. starac się o kredyt mozna w dowolnie wielkiej liczbie banków, w takiej
    samej liczbie banków udzielaja tez informacji nt. m.in. dokumentów, jakie
    dany bank zaakceptuje. Jedynie UZYSKAC kredyt mozna jedynie w jednym banku.
    No ale widac zrtozumienie takich najprostszych faktów wykracza poza
    mozliwosci zrozumienia przez Koisa;-))

> [...]
    > "Pierwszeństwo w otrzymaniu pożyczki studenckiej lub kredytu studenckiego
    > mają studenci o niskich dochodach na osobę w rodzinie."
    >
    > Corocznie na podstawie wniosków które spłyneły jest ustalany próg dochodu
    > uprawniającego do otrzymania kredytu. Ktoś mający nieruchomosci warte
    > miliony i deklarujący dochody pozwalające dostać taki kredyt jest, moim
    > skromnym zdaniem, bucem który zabiera mozliwość wzięcia kredytu komuś kto
    > tego potrzebuje. Bo dla niego te 600zł (czy ile tam aktualnie będzie) to
    > grosze bo z wynajmu jednego mieszkania ma na pewno sporo więcej.

    A dla mnie nie bucem, ale zaledwie pospolitym głupcem jest ktos obrażający
    innych tylko dlatego, ze jego ciasny móżdżek nie potrafi zrozumieć tego
    nawet, co sam napisał, - że , cyt. ""Pierwszeństwo w otrzymaniu pożyczki
    studenckiej lub kredytu studenckiego mają studenci o niskich dochodach na
    osobę w rodzinie.", a nie ci, co nie maja majatku, bo np go przepili, a
    dochód >50 tyz zł miesięcznie mają "tylko" wujek i babcia spieszący z
    chęcią żyrowania!
    Także "mądrymi inaczej" są ci, co nie są w stanie znów zrozumiec dalej w
    tym, co sami tu wypisują, że dochód jest okreslany na członka rodziny, a
    student niekoniecznie musi byc osoba samotną. No, ale to najwidoczniej
    wykracza poza mozliwość ogarnięcia umysłem tych durniów;-). Taki głupiec
    staje się wszakże , zgoda, bucem, gdy mimo wielokrotnego udowadniania mu
    tej ignorancji wciąz w zdufaniu powtarza swoje "mundrosci:-)

    p47
    .