  • Data: 2015-10-06 16:08:48
    Temat: Re: Kredyt/pożyczka hipoteczna
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-06 o 10:31, Grzegorz Poniedzielski pisze:

    > wariant 1. niechętnie - zapłacę prowizję od wcześniejszej spłaty
    > aktualnego kredytu. (A na marginesie - jakie marże aktualnie są na rynku?)

    najniższa 0,85 p.p.

    > Rozwiązanie 2 i 3 mogą być.
    > Ale z opcją 2 może być ciężko, bo LTV jest ok 70%.

    no to konieczna byłaby wycena tego co jest, max LTV to 90%

    > W zasadzie zależy mi na najniższym koszcie w przypadku spłaty po ok roku.
    >
    > Grzegorz.
    to opcja pierwsza odpada, bo wysoka prowizja za przyznanie
    w drugiej opcji można ominąć koszt startowy, ale sporo zapłacisz przy
    wcześniejszej spłacie

    najlepsza wydaje się opcja 3, pożyczka bez prowizji za przyznanie, ale
    jak chcesz spłacić po roku to niestety 2%, bez opłat po 3 roku

    gdybyś był zainteresowany pomocą przy procesowaniu wniosku to zapraszam
    (nie pobieram żadnych opłat)

    --
    pozdrawiam
    RobertS