    Date: Sat, 26 Nov 2022 18:52:51 +0100
    Subject: Re: Kredyt odnawialny walutowy
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>

    > Kolega z forum pisał że ma komplet - zresztą on tak zawsze.
    > Myślałem, że Ty też masz "firmowe".

    Nie mam, ale zajrzałem.
    W materiałach online nic o odnawialnym nie widzę.
    Bezpłatne dla freelancerów, nie wiem jak to weryfikują.
    Normalne firmowe za 4,9 euro/mc ale nie da się wyklikać procedury do
    końca bo po podaniu danych osobowych wyskakuje komunikat, że jest
    problem z tymi danymi
    i żeby kontaktować się z pomocą (pewnie widzą, że już ktoś ma konto na
    te dane osobowe :-)))
    W sumie mogę zapytać tego bota z normalnego konta - ale jak kiedyś
    chciałem zmienić
    nazwę przelewu zdefiniowanego - bo wyświetla się w telefonie tylko
    poczatek i myliło mi się z innym przelewem - to bot powiedział, że ich
    niezwykła funkcjonalność nie pozwala
    na edycję nazwy przelewu i trzeba usunać i wpisać to samo z inną nazwą
    więc w sumie jak zechcę założyć firmowe, to mam obawy, że trzeba będzie
    usunąć to co mam :-)

    > Tam na debetówce był chyba 1% moneyback.

    Jest 0,1%