    From: "Rafal" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na zakup mieszkania
    Date: Tue, 16 Apr 2002 09:20:04 +0200

    news:5436.0000115f.3cbbc989@newsgate.onet.pl...
    > Czesc.
    > Mam problem z uzyskaniem kredytu na zakup mieszkania (Bydgoszcz). Tzn
    jezeli
    > chodzi o dochod i inne wymagania wszystko jest ok., jedyna przeszkoda jest
    moj
    > nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej. Studiuje zaocznie (2 rok) i
    co
    > roku WKU odracza mi sluzbe o 12 m-cy.
    > Czy znacie moze jakis bank udzielajacy tego rodzaju kredytow osobom z
    > nieuregulowanym stosunkiem do sluzby wojskowej? Czy moze istnieje jakies
    inne
> [...]

    Wiersz co, generalnie to taki problem będzie sieza Tobą ciągnął jak smród po
    gaciach - i zawsze wylezie tam gdzie najmniej potrzebny.
    Ja bym ten "problem" na Twoim miejscu "załatwił inaczej" i definitywnie.
    Sam żałowałem że tak nie zrobiłem, bo akurat zaczęli się mną mocno
    interesować w ostatnim możliwym roku (czyli gdy kończyłem 28 lat) - gdy żona
    była w ciąży, pożyczka z pracy na mieszkanie do spłacania. Udało mi
    sięwywuinąć ale było z tym sporo problemów i nerwów, bo w ostatnim roku mają
    trochę inne procedury.