  • Data: 2002-11-28 09:08:18
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy PKO BP - promocja
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> wrote in message
    news:as2nph$gt1$1@news.tpi.pl...
    > Różnica w oprocentowaniu jest wystarczająco duża, aby zaryzykować - zależy
    > mi też na jak najmniejszych ratach w początkowym okresie spłaty (wiadomo,
    > każda złotówka idzie w dom na tym etapie). A potem - w razie załamania
    > złotówki po prostu przewalutuję

    [..............]

    powodzenia :))
    "załamanie" złotówki będzie trwało 2-tygodnie
    przewalutowanie w PKO 3 tygodnie

    zakładając , że zorientujesz się o załamaniu w 3 dniu jego trwania,
    doliczając 3 dni na zebranie dokumentów (bo muszą sprawdzić twoją zdolność
    kredytową w nowych warunkach) wydaje mi się, że jak PKO zmieni na złotówki
    (wg kursu kupna dla wartości wyliczonej wg kursu średniego) to będzie już po
    wszystkim i będziesz miał do spłaty dużo dużo więcej niż dzisiaj

    nie wiem dlaczego niektórzy ludzie chcą korzystać z opcji przewalutowania
    wtedy kiedy waluta rośnie - przecież powinno się to zrobić kiedy waluta
    maksymalnie spadnie

    pozdrawiam
    plusz