  • Data: 2002-11-28 18:16:23
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy PKO BP - promocja
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    news:as4med$haa$1@news.tpi.pl...

    > powodzenia :))
    > "załamanie" złotówki będzie trwało 2-tygodnie

    O ile euro na pln?

    > przewalutowanie w PKO 3 tygodnie

    Kredyt dostałem w tydzień to może i przewalutowania da się nie opóźniać

    > zakładając , że zorientujesz się o załamaniu w 3 dniu jego trwania,

    To musiałbym być przewidujący jak Kołodko i nieomylny jak Belka ;), albo pln
    musiałby spaść w te 3 dni z 4 na 5 euro.

    > doliczając 3 dni na zebranie dokumentów (bo muszą sprawdzić twoją zdolność
    > kredytową w nowych warunkach) wydaje mi się, że jak PKO zmieni na złotówki
    > (wg kursu kupna dla wartości wyliczonej wg kursu średniego) to będzie już
    po
    > wszystkim i będziesz miał do spłaty dużo dużo więcej niż dzisiaj

    Będę miał ciągle tyle samo długu w euro. A jak zamienimy pln na euro (w
    perspektywie 25-letniego kredytu to mniej niż 1/3) problem sam zniknie.

    > nie wiem dlaczego niektórzy ludzie chcą korzystać z opcji przewalutowania
    > wtedy kiedy waluta rośnie - przecież powinno się to zrobić kiedy waluta
    > maksymalnie spadnie

    Nie da się tego zrobić, chyba że przypadkiem - o tym, że waluta maksymalnie
    spadła dowiadujesz się po fakcie :)
    Poza tym, ja na razie nie chcę się przewalutowywać.
    czołem
    T.