  • Data: 2005-04-29 13:07:50
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Pekao SA
    Od: Magda <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LPoD napisał(a):

    > Czy ktoś się ostatnio interesował ostatnio ofertą Pekao w zakresie
    > kredytów hipotecznych?
    > Bo ciągle do mnie dzwonią, że mają "specjalnie dla mnie" "super-ofertę",
    > przy logowaniu
    > do Pekao24 jakieś okienko mi wyskakuje, że jak złożę wniosek do 30
    > kwietnia, to nie zapłacę
    > prowizji i inne tego typu cuda. Sęk w tym, że nie chcą zdradzić żadnych
    > szczegółów tej
    > "super-oferty" - trzeba się pofatygować osobiście do oddziału, na co nie
    > mam ani czasu,
> [...]

    Witam
    to ze ostatnio jestem zainteresowana wzieciem kredytu a takze fakt ze
    jestem przez brak czasu ciagle nadal klientem wspomnianego banku
    sklonilo mnie ku temu, by rozpoznanie rynku kredytowego rozpoczac
    wlasnie od pekao sa
    rozmowa z osoba odpowiedzialna za kredyty trwala ponad 1,5 godziny
    1. bank pobiera prowizję od udzielenia krydytu
    2. maja dziwne wymogi przy zabezpieczeniu splaty kredytu przy kupnie
    mieszkania z rynku wtornego bez ksiegi wieczystej - trzeba kredyt
    ubezpieczyc- w skali roku to zdaje sie 1%, trzeba dodatkowo ubezpieczyc
    brakujący wkład własny, kolejnym zabezpieczeniem wymagalnym jest
    ustanowienie cesji z ubezpieczenia na życie
    3. absurdalne warunki w celu ustanowienia zdolności kredytowej-dla mnie
    nie do zaakceptowania - preferują oczywiście jak najdłuższe kredyty
    udzielenie kredytu na 15 lat graniczy z cudem
    4. masa dokumentów do złożenia
    5. brak możliwości renegocjowania umowy kredytowej
    6. wysoka marża banku
    7. ostatecznie wysoki koszt kredytu

    Znajomipolecają oferte FORTIS Banku.
    Ja osobiście odradzam Pekao SA:)