eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt frankowy (wcześniejsza spłata) - prośba o poradę. › Re: Kredyt frankowy (wcześniejsza spłata) - prośba o poradę.
  • Data: 2015-01-29 22:07:56
    Temat: Re: Kredyt frankowy (wcześniejsza spłata) - prośba o poradę.
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-29 o 08:53, Franek Alojzy pisze:
    > Witam,
    >
    > Jestem jednym z wielu frankowiczów, będących obecnie na łasce banku. Potrzebuję
    jednak rady odnośnie pisma o wcześniejszą spłatę, które chcę wylansować do banku z
    prośbą o ugodę (dogadanie się). Co w nim napisać, na co się powołać ?
    [cut]

    > Co polecacie, czy w ogóle ma sens pisanie do nich ?
    >
    > Za wszelkie rady będę wdzięczny
    > Alojzy

    odpuść sobie, jak się poczujesz jak dostaniesz odmowę?

    bank niczego nie anuluje, nie zgodzi się na przealutowanie po kursie
    innym niż obecny

    powoływanie się na rozsądek w rozmowie z bankiem nie ma sensu, oni mają
    PROCEDURY

    --
    pozdrawiam
    RobertS