  • Data: 2002-05-22 12:27:44
    Temat: Re: Kredyt Mieszkaniowy - Który wybrac Bank ?
    Od: Marek Zwolinski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jest oczywiście w PEKAO S.A. 8,99%, pod warunkiem że masz
    conajmniej Eurokonto VIP oraz własny wkład rzędu 50%.
    Jeżeli nie spełniasz ostatniego warunku będziesz miał
    oprocentowanie w przedziale 10,5%-11,5% (nie pamiętam już
    dokładnie). Jeżeli nie spełnisz pierwszego warunku
    (min. netto 5 kzl dochodu) to wylądujesz z oprocentowaniem
    powyżej granicy zdrowego rozsądku :-)

    Nie wiem co czeka klienta, który będzie miał 50% wkładu
    własnego i dochody poniżej granicy wytyczonej dla Eurokonta VIP.
    Pewnie będzie taniej, ale zapomnij o 8,99%.

    Nawiasem mówiąc, szkoda że nie wymagają Eurokonta Prestige
    i 90% wkładu własnego :-)

    Pozdrawiam
    Marcos