eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt - KB kontra BPHPBK a poza kredytowe aspekty wyboru › Re: Kredyt - KB kontra BPHPBK a poza kredytowe aspekty wyboru
    From: "Wojtek" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt - KB kontra BPHPBK a poza kredytowe aspekty wyboru
    Date: Tue, 29 Jul 2003 15:01:26 +0200

    Umowa kasy mieszkaniowej rzeczywiście zakłada sztywne reguły dla prowizji.
    Ale od kilku miesięcy ustalenie prowizji jest w gestii dyrektora oddziału -
    może on ją obniżyć.
    Zamierzam spłacać równolegle dwa kredyty - kredyt z kasy mieszkaniowej w
    dozwolonym okresie (dla mnie 43 miesiące równe długości oszczędzania), a
    ponieważ to nie jest wystarczająca kwota, którą potrzebuje to pozostałą
    cześć (kredyt hipoteczny) biorę w tym samym momencie na długi okres - 20 -
    30 lat, ale chcę spłacić w miarę możliwości wcześniej np. w ciągu 7 lat.
    pzdr. w.

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    WIBOR6M+1,25%.

    > Kasa Mieszkaniowa BPH twierdzi, że 1% prowizji za udzialenie Kredytu w
    Kasie