eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt Bank - jakość obsługi. › Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
  • Data: 2002-04-24 18:25:42
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: "Zenobiusz Nowak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Naczytałem się reklamówek KB i założyłem tam konto. Poprosiłem o kredyt
    odnawialny. Według materiałów informacyjnych powinienem dostać trzykrotność
    miesięcznych wpływów bez gadania i łachy. Zaproponowali łaskawcy
    jednomiesięczne wpływy.

    Jak mi dali Visę C., to zapomnieli powiedzieć lub gdzieś napisać, że ją
    trzeba aktywować w bankomacie KB. Personel w oddziale pytany dlaczego karta
    nie działa, nie potrafił mi pomóc.

    Takich sytuacji mógłbym przytaczać wiele. I aż mnie skręcało, gdy parę dni
    temu przeczytałem, że to moje nieszczęsne konto w KB, wygrało ranking
    Rzeczpospolitej. Swoją drogą to też świadczy o rzetelności tej gazet, która
    oceniała ofertę banków na podstawie pustych obietnic z reklamówek

    Pozdrawiam

    Z. Nowak
    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1066.0000276b.3cc5d5cb@newsgate.onet.pl...
    > > A prosze bardzo :) Gdy załatwiałem kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku
    > > dostałem
    > > listę wymaganych dokumentów, która za każdym razem powiększała się o
    jakieś
    > > debilne pozycje tak, że mój deweloper śmiał się, że ci kolesie z KB
    nawet d..
    > > nie ruszą sami a wszystko sprawdzić musi klient
    >
    > Jakiś czas temu potrzebowałem pilnie małego kredyu - ok. 2500 PLN.
    Zrobiłem
    > rundkę po oddziałach KB (warszawskich) i w każdym padały inne odpowiedzi,
    a w
    > ostatnim z listy zażądano ode mnie wszystkiego co można oprócz świadectwa
    > zdrowia poręczyciela. Wziąłem kredycik odnawialny w BGŻ Integrum - miło i
    > sympatycznie.
    >
    > Może KB ma taką politykę kredytową ??
    >
    > Natomiast niezrozumiały był dla mnie lekceważący ton pań z obsługi. Może
    klient
    > przychodzący po 2500 kredytu nie jest zbyt ciekawy - ale ten sam klient
    jak się
    > dorobi już tam może nie wrócić.
    >
    > Co ciekawe, jak moje słonko zakładało lokatę, to obsługa była nad wyraz
    miła i
    > kompetentna.
    >
    > pozdrawiam
    > maksymilian
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1