eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt Bank - jakość obsługi. › Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
  • Data: 2002-04-23 21:44:44
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A prosze bardzo :) Gdy załatwiałem kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku
    > dostałem
    > listę wymaganych dokumentów, która za każdym razem powiększała się o jakieś
    > debilne pozycje tak, że mój deweloper śmiał się, że ci kolesie z KB nawet d..
    > nie ruszą sami a wszystko sprawdzić musi klient

    Jakiś czas temu potrzebowałem pilnie małego kredyu - ok. 2500 PLN. Zrobiłem
    rundkę po oddziałach KB (warszawskich) i w każdym padały inne odpowiedzi, a w
    ostatnim z listy zażądano ode mnie wszystkiego co można oprócz świadectwa
    zdrowia poręczyciela. Wziąłem kredycik odnawialny w BGŻ Integrum - miło i
    sympatycznie.

    Może KB ma taką politykę kredytową ??

    Natomiast niezrozumiały był dla mnie lekceważący ton pań z obsługi. Może klient
    przychodzący po 2500 kredytu nie jest zbyt ciekawy - ale ten sam klient jak się
    dorobi już tam może nie wrócić.

    Co ciekawe, jak moje słonko zakładało lokatę, to obsługa była nad wyraz miła i
    kompetentna.

    pozdrawiam
    maksymilian


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1