  • 1. Data: 2011-01-19 12:27:55
    Temat: Re: Kradziez z konta i reklamacja ??
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 12:54:11 +0100, Rysio napisał(a):

    > Jakas menda rumunska ograbila mi konto z 10kzl. Pociagneli z bankomatu w
    > monachium zablokowalem karte i zlozylem reklamacje.
    >
    > Pytanie czy jest szansa ze odzyskam te pieniadze ?

    Bankomat a więc transakcja z użyciem PIN. Jeśli nie byłeś jedynym
    zeskanowanym i dotrą do tego gdzie nastąpiło skanowanie i rejestracja
    PIN, to szansa jest. Jeśli nie skojarzą cię z żadną grupą zeskanowanych
    to szansa niewielka. Zresztą zgodnie z regulaminami większości polskich
    banków - "nie odpowiadamy za udostępnienie PIN"

  • 2. Data: 2011-01-19 12:34:12
    Od: "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl>

    Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Reklamacje zlozylem 30 minut po wyplaceniu kasy z bankomatu wiec nie
    > mnoglem byc z moja karta 800km od miejsca gdzie mieszkam.

    Ale mógł być twój szwagier np. z udostepnionym przez ciebie PINem.
    Teoretycznie mozliwe?

    Wiem, wiem......... nie masz szwagra.

    wiatrak

  • 3. Data: 2011-01-19 12:39:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 13:30:45 +0100, Rysio napisał(a):

    > Reklamacje zlozylem 30 minut po wyplaceniu kasy z bankomatu wiec nie
    > mnoglem byc z moja karta 800km od miejsca gdzie mieszkam.

    Bank będzie argumentował, że nie zabezpieczyłeś odpowiednio PIN-u

  • 4. Data: 2011-01-19 12:46:30
    Od: "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl>

    > I co mialby zrobic z tym PIN'em ? >

    To samo co zrobił Rumun :)

  • 5. Data: 2011-01-19 13:28:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 13:40:18 +0100, Rysio napisał(a):

    > I co mialby zrobic z tym PIN'em ? Nieznam bankomatu ktory wyplaca kase
    > bez karty. Karte zlozylem w PKO wraz z reklamacja.

    Brakuje jeszcze jednej informacji: jakiej karty użył złodziej? Zgubiłeś/
    dałeś sobie gwizdnąć plastik, czy to była kopia?

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2011-01-19 13:36:38
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 19.01.2011 14:28, Olgierd wrote:

    > Brakuje jeszcze jednej informacji: jakiej karty użył złodziej? Zgubiłeś/
    > dałeś sobie gwizdnąć plastik, czy to była kopia?
    Tak i Rysio w banku, reklamując transakcję, oddał własnoręcznie wykonaną
    kopię karty...

  • 7. Data: 2011-01-19 14:08:38
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 19.01.2011 14:58, Rysio wrote:
> [...]
    Miałeś kopię i oddałeś kopię? Nie swój oryginalny plastki?! /To było do
    Olgierda, który najwyraźniej nie przeczytał ze zrozumieniem zacytowanego
    fragmentu./

    > Tak i PIN
    W jaki sposób mogłeś oddać PIN!? Jeżeli miał jakąkolwiek materialną
    formę, to moim zdanie bardzo źle zrobiłeś, znacznie trudniej będzie Ci
    teraz udowodnić, że osoby postronne nie miały do niego dostępu. Tak
    zawsze mógłbyś twierdzić, że masz go tylko w głowie. Zresztą nie wiem,
    czy na tych kopertach z PIN-em nie jest napisane, żeby je zniszczyć.

  • 8. Data: 2011-01-19 15:51:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/19/2011 6:27 AM, jureq wrote:

> [...]
    > to szansa niewielka. Zresztą zgodnie z regulaminami większości polskich
    > banków - "nie odpowiadamy za udostępnienie PIN"

    najpierw bank by musial udowodnic, ze pin udostepnił.

  • 9. Data: 2011-01-19 15:52:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/19/2011 6:30 AM, Rysio wrote:

    > Reklamacje zlozylem 30 minut po wyplaceniu kasy z bankomatu wiec nie
    > mnoglem byc z moja karta 800km od miejsca gdzie mieszkam.

    ale mogłeś im karte dać, zeby sobie wypłacili. :)

  • 10. Data: 2011-01-19 16:10:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/19/2011 10:01 AM, Rysio wrote:

    > Tak dalem im karte i po 30 minutach mialem ja z powrotem 800km znasz
    > sposob zeby w tak krotkim czasie przeslac karte bankomatowa na takla
    > odleglosc?

    spoko, bank nie takie rzeczy potrafi wymyslec.
    W kazdym razie dlugo sie bedziesz z nimi bujał.