    From: Dominik Miklaszewski <d...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kradziez z karty - jak to sie stalo?
    Date: Mon, 04 Feb 2002 08:31:39 -0600

    blad wrote:

    > U?ytkownik "Dominik Miklaszewski"
    >
    > nie napisales czy podpisywala slipa czy wstukiwala PIN
    > tak czy siak powinna zglosic na policje ten fakt bo zbieznosc dat mogla byc
    > przypadkowa - mogli ja namierzyc wczesniej
    > *** blad ***

    jako kredytowa.. czyli podpis.
    Sprawa zostala zgloszona na policje.. ale co.. glos decydujacy ma bank..
    ktory twierdzi ze to wina poszkodowanego bo nie pilnowal PINu.. hmmmm..

    dalej jednak zachodze w glowe jak mozna wybrac kase z konta znajac
    (zalozmy) nr karty..
    nie majac samej karty w garsci nawet znajac PIN!..

    pozdrawiam
    D.
    --

    A man who governs his passions is master of his world.
    We must either command them or be enslaved by them.