  • 11. Data: 2009-03-16 11:28:27
    Temat: Re: (Kr.Hip.) PKO BP stosuje zakazane klauzule
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dlatego uważam że UOKiK powinien coś z tym zrobić. Nie wystarczy bowiem jak
    > widać wpisać klauzulę do tego spisu ale trzeba też kontrolować jak się
    > do tego bank stosuje...

    a jak wiele zrobił urząd dla klientów mBanku i Multi? nadal płacą takie
    raty jakie płacili, bank nie obniżył oprocentowania...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-03-16 11:35:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 12:28:27 +0100, RobertS napisał(a):

    > a jak wiele zrobił urząd dla klientów mBanku i Multi? nadal płacą takie
    > raty jakie płacili, bank nie obniżył oprocentowania...

    ... i nie obniży...
    ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2009-03-16 11:53:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@n...poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Po co tam się pchałeś?

    a co to za odpowiedz?
    Gdyby omijac wszystkie banki ktore kiedys olały klienta i zrobiły mu jakies
    kuku, to pieniadze trzebaby trzymac w skarpecie a kredyt hipoteczny
    zaciagac u ojca chrzestnego...

    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 14. Data: 2009-03-16 12:19:55
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    > a jak wiele zrobił urząd dla klientów mBanku i Multi? nadal płacą takie
    > raty jakie płacili, bank nie obniżył oprocentowania...

    A ma obowiązek?
    Rozumiem, że chodzi Ci o te nieszczęsne kredyty sprzed 2007 roku?

    Pozdrawiam
    Emka

  • 15. Data: 2009-03-16 12:34:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 03:14:47 -0700 (PDT), o...@g...com napisał(a):

    > ROR! Czy jest ktoś z czytelników tej grupy w podobnej sytuacji?

    To może zawiadom UOKIK o tym, że PKO BP łamie prawo?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 16. Data: 2009-03-16 12:49:03
    Od: o...@g...com

    On 16 Mar, 12:34, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > Dnia Mon, 16 Mar 2009 03:14:47 -0700 (PDT), o...@g...com napisał(a):
    > To może zawiadom UOKIK o tym, że PKO BP łamie prawo?

    No właśnie wysłałem maila do UOKiK oraz do wiadomości nadzóru
    bankowego. Jednak ponieważ oni zajmują się sprawami "hurtowymi" to
    liczę że znajdzie się jeszcze parę innych osób na tej grupie z
    podobnym problemem żeby także zawiadomili UOKiK o ich sprawie. Mam 2
    znajomych w identycznej sytuacji - oni też wyslą maile.

    Dzięki za poradę!

  • 17. Data: 2009-03-16 13:16:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A ma obowiązek?
    > Rozumiem, że chodzi Ci o te nieszczęsne kredyty sprzed 2007 roku?
    >
    > Pozdrawiam
    > Emka

    nie ma ani obowiązku ani tego nie zrobi, bo i dlaczego? bank to nie
    organizacja charytatywna

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2009-03-16 13:42:18
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    > nie ma ani obowiązku ani tego nie zrobi, bo i dlaczego? bank to nie
    > organizacja charytatywna

    A o ci Ci właściwie chodzi? :)

    Pozdrawiam
    Emka

  • 19. Data: 2009-03-16 14:02:48
    Od: Sneakers <p...@g...pl>

    On 2009-03-16 11:14:47 +0100, o...@g...com said:

> [...]
    > hipotecznego mam wpisane że spłata kredytu następuje przez potrącen
    > ia
    > z mojego ROR prowadzonego przez PKO BP a jest to klauzula będąca w
    > Rejestrze klauzul niedozwolonych UOKiK poz.1145. PKO BP zmusza
    > klientów do posiadania konta z dostępem elektronicznym za 7,40 zł /
    > msc. To jest warunek kredytu hipotecznego, punkt umowy hipotecznej
    > mówiący że muszę otworzyć Superkonto z bankowością elektroni
    > czną a to
    > również klauzula będąca w Rejestrze klauzul niedozwolonych UOKiK po

    Posiadam tam kredyt hipoteczny od jakichś 5-ciu lat. Pamiętam, że
    podczas podpisywania umowy próbowano mnie namówić na przeniesienie do
    nich konta. Jednak zapytałem czy nie da się inaczej i okazało się, że
    można ;-) Stworzyli jakieś bezpłatne konto, na które przelewam
    pieniądze, a bank już sam rozlicza z niego raty. Konto jest na 100%
    darmowe i nie posiadam żadnych innych produktów z tego banku.

    Zaznaczam, iż kredyt brałem pięć lat temu, może wtedy założenie konta
    było u nich obligatoryjne.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller vel. Sneakers

  • 20. Data: 2009-03-16 14:07:22
    Od: JB <j...@o...pl>

    Sprawdzalem u siebie w banku - istnieje mozliwosc stworzenia konta
    technicznego na które wpłąca sie ratę.... koszt aneksu 150pln :(

    JB