  • 1. Data: 2011-04-07 16:04:29
    Temat: Kontynuacja OC w mBanku. Trzeba wypowiadać?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    W ub. roku miałem mDirect, teraz przedłużyłem, ale wybrałem HDI Asekuracja,
    Czy, pomimo tego, że nadal jest to w mBanku, muszę wypowiedzieć umowę z
    mDirect, czy to się dzieje z automatu?

  • 2. Data: 2011-04-07 16:16:52
    Temat: Re: Kontynuacja OC w mBanku. Trzeba wypowiadać?
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2011-04-07 18:04, mx pisze:
    > W ub. roku miałem mDirect, teraz przedłużyłem, ale wybrałem HDI
    > Asekuracja, Czy, pomimo tego, że nadal jest to w mBanku, muszę
    > wypowiedzieć umowę z mDirect, czy to się dzieje z automatu?

    Trzeba wypowiedzieć. Ja wysylalem skan wypowiedzenia mailowo do BRE
    Ubezpieczenia

    Darek

  • 3. Data: 2011-04-07 16:25:15
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości grup

    > Trzeba wypowiedzieć. Ja wysylalem skan wypowiedzenia mailowo do BRE
    > Ubezpieczenia

    Jesteś pewien, że to zadziała? Nie twierdzę, że nie zadziała, ale IMO
    wypowiedzenie powinno być złożone na piśmie.

  • 4. Data: 2011-04-07 17:06:42
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 07.04.2011 18:25, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości grup

    > Jesteś pewien, że to zadziała? Nie twierdzę, że nie zadziała, ale IMO
    > wypowiedzenie powinno być złożone na piśmie.

    A wg. mnie zadziała bo nie trzeba wypowiadać ;p

  • 5. Data: 2011-04-07 18:10:37
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Jesteś pewien, że to zadziała? Nie twierdzę, że nie zadziała, ale IMO
    > wypowiedzenie powinno być złożone na piśmie.

    Tak mi kazano zrobić około 3 lat temu. Wtedy zmieniałem z HDI na mDirect

    Darek

  • 6. Data: 2011-04-07 18:18:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak mi kazano zrobić około 3 lat temu. Wtedy zmieniałem z HDI na mDirect

    Rzeczywiście w tym mBanku są takie dobre oferty? Bo jeśli chodzi o
    ubezpieczenia OC/AC samochodów moje doświadczenia wskazują, że Liberty
    Direct jest nieprzebijalne.

  • 7. Data: 2011-04-07 18:41:55
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-04-07 20:18, MarekZ pisze:
    > Rzeczywiście w tym mBanku są takie dobre oferty? Bo jeśli chodzi o
    > ubezpieczenia OC/AC samochodów moje doświadczenia wskazują, że Liberty
    > Direct jest nieprzebijalne.

    A jak warunki i wypłata ewentualna? Bo wiesz, cena przy AC to raczej nie
    jest czynnik decydujący. A już załatwianie takich rzeczy przez telefon
    to abstrakcja w ogóle.

    --
    Raf

  • 8. Data: 2011-04-07 18:50:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A jak warunki i wypłata ewentualna? Bo wiesz, cena przy AC to raczej nie
    > jest czynnik decydujący. A już załatwianie takich rzeczy przez telefon to
    > abstrakcja w ogóle.

    No ale oferta mBanku to przecież też typ 'direct'. Chodzi mi tylko o
    porównanie w ramach tej kategorii.

  • 9. Data: 2011-04-07 19:07:09
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Rzeczywiście w tym mBanku są takie dobre oferty? Bo jeśli chodzi o
    >ubezpieczenia OC/AC samochodów moje doświadczenia wskazują, że Liberty
    >Direct jest nieprzebijalne.

    Zależy to od wielu czynników zapewne. Ale gołe OC (ze zniżką 60%) za takiego
    Matiza to 181 w HDI, a 280 w Liberty. Co wybrać????
    Na trochę większy, 1.5 l najlepszą cenę znalazłem w db Ubezpieczenia (338),
    mBank wysiada zdecydowanie. Aktualizacja: w Liberty jak w db, ale
    dodatkowo -5% za płatność kartą.

  • 10. Data: 2011-04-07 19:22:57
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Rzeczywiście w tym mBanku są takie dobre oferty? Bo jeśli chodzi o
    > ubezpieczenia OC/AC samochodów moje doświadczenia wskazują, że Liberty
    > Direct jest nieprzebijalne.

    WSZYSTKO zalezy... trzeba przeklikac CO ROKU wszystkie kalkulatory
    ubezpieczycieli i sprawdzic.

    2lata temu mialem najtaniej w Y, licze rok temu i najtaniej bylo w X okolo
    400-500(nie pamietam) TANIEJ i do tego BEZ HACZYKOW (typu franczyza integralna
    czy wklad wlasny przy kradziezy).

    Teraz znow licze na drugie auto i mBank na razie prowadzi... np 1000 za OC/AC i
    0% wkladu wlasnego. Nie wiem czy maja franczyze intergalna...

    Licze dla tego samego autka w Link4 - 1200 przy 25% wkladzie AC i kradziez z
    10%!!! A za prowownywalny do mBanku pakiet chca 1500-1600. Takze jak widzisz
    300zl w kieszeni za 5minut klikania.

    Jutro zobacze liberty i pozostale.

    Wypowiedzenie OC mailem tez dziala, bez problemu przyjmuja skan z podpisem.