    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kontrole transferów między-bankowych ?
    Date: Thu, 20 Jul 2006 22:11:04 GMT

    On 20 Jul 2006 15:28:09 +0200, "Stormy Waters"
    <a...@a...pl> wrote:

    > macie racje. poje*balo mnie sie :(
    > dodatkowo najwieksza racje ma Piotr G
    > 12500 idzie dokladnie do NBP
    > pewnie nawet wie do ktorego bilansu im to potrzebne :)

    Do bilansu obrotów bieżących ofkors :)

    Najpierw biedne banki męczą się wpisując odpowiednie kody, a potem
    powstają takie jak ten uczone komunikaty ;)

    Na rachunku obrotów bieżących w maju odnotowano deficyt w wysokości
    209 mln euro wobec 190 mln euro (po rewizji) deficytu w kwietniu i
    wobec 678 mln euro rok wcześniej, podał Narodowy Bank Polski (NBP) w
    czwartkowym komunikacie.

    Na saldo rachunku bieżącego w maju 2006 roku złożyły się: ujemne saldo
    dochodów (817 mln euro), ujemne saldo obrotów towarowych (483 mln
    euro) oraz dodatnie salda transferów bieżących (866 mln euro) i usług
    (225 mln euro), podał NBP.

    Eksport towarów w maju 2006 roku wzrósł o 32,9% r/r do 7.808 mln euro,
    a import odnotował wzrost o 31,0% do 8.291 mln euro. Ujemne saldo
    towarów ukształtowało się na poziomie 483 mln euro wobec minus 454 mln
    euro rok wcześniej.