  • 1. Data: 2008-02-14 10:36:23
    Temat: Konto z tanimi wyplatami z bankomatow
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Jakie bezpłatne/tanie internetowe konta mają bezpłatne albo tanie
    (powiedzmy 1zł) wypłaty z obcych, nie euronetowych bankomatów?

    Na narazie znalazłem:
    - Nordea Spektrum
    - Eurobank konto online

    ktoś jeszcze?

    Sebastian

  • 2. Data: 2008-02-14 13:46:54
    Temat: Re: Konto z tanimi wyplatami z bankomatow
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 11:36:23 +0100, Sebastian napisał(a):

    > Jakie bezpłatne/tanie internetowe konta mają bezpłatne albo tanie
    > (powiedzmy 1zł) wypłaty z obcych, nie euronetowych bankomatów?

    Euronet też może być jak najbardziej obcy ;)

    > Na narazie znalazłem:
    > - Nordea Spektrum
    > - Eurobank konto online
    >
    > ktoś jeszcze?

    CitiOne Direct - 1 wypłata na m-c z dowolnego bankomatu za free
    Toyota Bank - 3 wypłaty na m-c z dowolnego bankomatu za free

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-02-14 14:12:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Feb 2008 11:36:23 +0100, w <fp15j4$q9m$1@inews.gazeta.pl>, Sebastian
    <n...@n...com> napisał(-a):

    > Jakie bezpłatne/tanie internetowe konta mają bezpłatne albo tanie
    > (powiedzmy 1zł) wypłaty z obcych, nie euronetowych bankomatów?

> [...]

    VWB e-direct, 5zł/m-c, bezpłatnie wszędzie od 400zł, poniżej chyba 1 czy 1,5zł

  • 4. Data: 2008-02-14 17:12:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lut, 11:36, Sebastian <n...@n...com> wrote:
    > Jakie bezpłatne/tanie internetowe konta mają bezpłatne albo tanie
    > (powiedzmy 1zł) wypłaty z obcych, nie euronetowych bankomatów?

> [...]

    Sezam Max. w BPH
    W Lukas Bank tez jest jedno konto z taka mozliwoscia.

  • 5. Data: 2008-02-15 10:00:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2008-02-14 11:36, *Sebastian* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Jakie bezpłatne/tanie internetowe konta mają bezpłatne albo tanie
    > (powiedzmy 1zł) wypłaty z obcych, nie euronetowych bankomatów?

    BOŚ - 4 wypłaty w miesiącu na kartę z dowolnego bankomatu

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2008-02-15 12:24:48
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > Jakie bezpłatne/tanie internetowe konta mają bezpłatne albo tanie
    > (powiedzmy 1zł) wypłaty z obcych, nie euronetowych bankomatów?

    Koszty wypłat (lub brak kosztów) z bankomatów w różnych bankach:
    http://finanse.netwaluta.pl/kontaosobiste/porownanie
    -kont-osobistych/4/