    From: Imka <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto wspolne vs. Indywidualne
    Date: Sat, 28 Feb 2015 18:28:41 +0100

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 17:44:11 +0100 (GMT+01:00), marek napisał(a):

    > Chodzilo mi bardziej o to ktory typ konta jest bezpieczniejszy z
    > powodu np:
    >
    > - szybszy dostep do kasy po smierci jednej osoby

    Niby wygodniejsze w takim momencie jest konto wspólne.

    BTW, przydałby się Liwiusz, jak dla mnie współwłaściciel po śmierci
    współmałżonka ma prawo do 50% stanu konta, jeśli wyjmie całość to
    nielegalnie.

    > - lepsze warunki na koncie wspolnym?

    Nie zauważyłam na razie takiego zróżnicowania oferty żeby na koncie
    wspólnym bank oferował lepsze warunki.

    > Ale tez np:
    > - niebezpieczenstwo utraty calej kasy rodzinnej przy wlamie na
    > konto lub kradziezy karty

    Częściowo załatwia to kierowanie wpłat na jedno konto osobiste czy też
    wspólne i brak karty do tego konta.
    Kasa wychodzi przelewami na inne konta lub np. na karty prepaid. Model
    sprawdzony :)

    --
    Imka