  • Data: 2009-05-27 19:53:11
    Temat: Re: Konto wspole 'obcych' ludzi
    Od: zgred <z...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Czy sa jakies przeciwwskazania 'prawne'
    > by dwie niespokrewnione osoby milay
    > konto wspolne? Czy Skarbowka moze
    > sie czepiac wtedy, ze wplacilem na wspolne
    > konto X PLN a wyplacilem 2X ?
    >
    > Pozdrawaim,
    > Marcin

    Poza skrajnymi przypadkami (duże kwoty, pranie pieniędzy) - nie ma
    problemów.
    Jest w pewnych przypadkach "myk" - w pewnych bankach, pewne konta można
    mieć "tylko jedno". Np. OKO w ING. Jeśli jesteś współwłaścicielem - to
    wyczerpujesz limit. Nie możesz mieć kolejnego za darmo.

    Skarbówka, jak Ci się dobierze do dupy, to nie ma znaczenia, czy wspólne
    konto, czy kolega Ci przelał 1Mpln tytułem "za seks oralny" - choć to wg
    ustawy nie podlega opodatkowaniu.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.