    From: Michal_Ko <m...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Date: Wed, 06 Jan 2010 19:46:50 +0100

    pmlb pisze:

    > Masz dodatkowy warunek, musisz pokazac dowod zamieszkania...
    > I co to zmienia?

    I nic, chciałeś konto bez spełniania warunków w PL tymczasem w UK trzeba
    mieć w gotówce przy sobie 100 funtów, żeby łaskawie Ci wydali kartę
    debetową... :)

    > Ale widac juz ewolucje, zaczynacie uczyc sie angielskiego...

    Ty, cache back, już się w tym temacie nie wypowiadaj ;)

    > Poza tym dochodzicie do wniosku, ze w Polsce jest jednak zacofanie pod
    > tym wzgledem.

    Wy, jak nie dochodzicie, towarzyszu, to weźcie się i bądźcie
    konsekwentni. Albo zakładam rachunek z kartą, żeby z niego korzystać (i
    jedna transakcja miesięcznie lub 100zł wydane kartą) zwalnia mnie z
    opłaty i mam za darmo, albo po to, żeby konto leżało odłogiem (i w
    Polsce też takie konta istnieją- np MBank, VW Bank). Tyle, że jak ma
    leżeć odłogiem to na co te 100 funtów depozytu?

    > Pokaz mi gdzie wyczytakles o utrzymaniu salda?

    Przez 24h, o ile pamiętam, trzeba utrzymać takie saldo.

    > Wskaz link...
    > bnaranie 100 funtow (prawde mowiac nawet nie musisz ich miec, ale jak
    > sadze ty wiesz lepiej) to depozyt glownie pobierany od osob ktroe

    Z baranami to sobie możesz pogadać w Bieszczadach. Żegnam ozięble.

    --
    Michał