    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Date: Wed, 06 Jan 2010 19:27:00 +0100

    "pmlb" <p...@d...com> writes:

    > Nie podobno ale jet tyo juz udowodnione (dlaczego tego nie
    > zweryfikujesz? Czy tak wlasnie mlodzi w Polsce dzis dzialaja, ze po co
    > sie meczyc i weryfikowac jak mozna sobie ot napisac) Udowodniono nie
    > mniej niz 20000 morderstw w ciagu prawie 10 lat.

    Bredzisz stary. Trzeba bylo najpierw samemu sprawdzic. Np.:
    24.html

    "Na dożywocie i 25 lat więzienia skazał w piątek Sąd Okręgowy w Łodzi
    dwóch b. sanitariuszy łódzkiego pogotowia oskarżonych w głośnym procesie
    "łowców skór" za zabójstwa pięciu pacjentów. Dwóch b. lekarzy pogotowia
    oskarżonych o narażenie życia 14 pacjentów, którzy zmarli, zostało
    skazanych na 5 i 6 lat więzienia."

    Nie watpie, ze tych morderstw moglo i zapewne bylo wiecej niz 5,
    ale udowodniono 5. Twoje 20000 jest tak samo realne jak ten jezyk
    z szybkoscia dzwieku.

    Jakis link do wyroku mowiacego o 20000? Nie mam na mysli filmow.

    > Bzdura. Widzisz, zycie w UK a w Polsce to jak dwa siwaty. Poziom zycia
    > w UK do Polski to jak bys porownal zycie w Polsce dzis i 80 lat
    > wstecz.

    A skad wiesz jak bylo 80 lat temu? :-)

    > Zrozum, w UK najwazniejszy jest czlowiek - to jest ta najwieksza
    > roznica, profit, zysk jest pozniej.
    > Czlowiek jest najwazniejszy. Nawet umowa nie ma takiego znaczenia jak
    > czlowiek. A to wystarczy.
    > W Polsce czlowiek to tylko srodek w celu uzyskania profitu. W Lodzi
    > zszedl nawet do ceny 50zl za cialo... tyle bylo warte zycie w Lodzi.
    > Niema drugiego takiego narodu na siweice ktory by swojego rodaka za
    > 50zl sprzedal drugiemu rodakowi.

    Bredzisz. Za 50 zl w UK to moze rzeczywiscie, tam raczej nie uzywaja
    zlotowek. Spojrz ile jest morderstw UK, wiele z nich jest po prostu
    bez zadnej istotnej przyczyny.

    > Proba dowartosciowania sie ludzi w Polsce na zasadzie, bo u nas sa
    > przelewy w jeden dzis (i wszysko platne) tylko to potwierdza.

    Ja nie place.

    > Zamiast leczyc kompleksy proba udawadniania, ze przelew jednodniowy
    > robi z polski potege swiatowa warto zastanowic sie, dlaczego Polska
    > postrzegana jest na zachodzie (delikatnie mowiac) jako kraj 3 swiata.

    Zwiazek miedzy aktualna sytuacja w Polsce oraz postrzeganiem Polski
    w swiecie (zwlaszcza przez osoby, ktore nigdy nie byly za (swoja)
    granica), jest "delikatnie mowiac" luzny.

    > To z polski (tego kraju wg. ciebie prawie nie rozniacego sie od UK)
    > wyjechalo najmniej 4mln ludzi w ciagu 10 lat.

    Polacy malo podrozuja, to prawda.

    > Nikt do polski nie jezdzi poza rodakami na swieta i wakacje oraz
    > mlodymi piajkami angielskimi bo w Poslce nadal tanie piwsko i tanie
    > dziewczyny... Tak wyglada Polska w oczach anglikow.

    "W oczach" to wiesz, jakby to powiedziec.

    > Nie jest lepsza (jedna jedyna roznica, w UK nie ma przelewu jedno
    > dniowego a cala reszta jest darmowa czego w polsce nie ma!)

    Jasne ze jest. Tyle ze nie wszystkie banki i nie wszystkie konta.
    Np. korzystam z banku, w ktorym nigdy nie zaplacilem zadnej prowizji.

    > i sa bezprowizyjne jak w UK?

    Cos takiego :-)

    > Nie, nie dzieje sie to samo. W karetkach sie nie zabija.
    > W Karetkach sie ratuje zycie.
    > Sa morderstwa na pewno pare na rok sie zdarzy.

    W karetkach? 5 na 10 lat to nieco wiecej niz pare na rok chyba?

    > 27 lat temu nie bylo technologi DNA wiele wyrokow orzekano na
    > podstawie poszklak. Czy cchesz bym, ci pokazal liste osob do dzis
    > siedzacych w poslkich wiezieniach ktorym nic nie udowodniono?

    Szczerze mowiac, chcialbym zobaczyc ta liste.

    > Polska pod tym katem byla nie raz juz upominana przez UE! Piszesz o
    > czym co jest masakryczne w Polsce!Polska jest krajem o najwiejkszej
    > liczbie wiezniow, osob oczekujacych precesow, oczekujacych odsiadek,
    > skargi w trybunale europejskim to 90% z polski!
    > To sa fakty!

    A link do tych faktow?

    > Przestepczosc kazda jest wyzsza w Poslce. Kazda!!!

    Jakis dowod moze? :-)

    > Problem z narkomania tak samo w Poslce jest powazny, to, ze nie
    > przeczytasz o tym w gazecie nie oznacza, ze go nie ma.

    Dowod?

    Daj jakies konkrety, bo to co wyczytujesz w oczach Anglikow naprawde nie
    jest tu zadnym argumentem.
    --
    Krzysztof Halasa