    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Date: Wed, 06 Jan 2010 19:19:50 +0100

    On 2010-01-05 21:12, Valdi wrote:
    > "Bogdan" news:hi0411$2osv$1@news2.ipartners.pl

    > Łatwo napisać trudniej zrobić (chyba). Ci co Znafcy nie splonkowali chyba są
    > aż tak bardzo poirytowanie jest twórczością "na haju", że nie mogą się
    > oprzeć słownej konfrontacji będącej jakoby "rekolekcjami" dla Znafcy, w
    > wyniku których zdejmie klapki z oczu i dostrzeże, że UK to nie pępek świata
    > a tym samym, że ich bankowość z pod szylku ohhhh i ahhhh wcale nie jest taka
    > cudowna jeżeli skonfrontuje się ją choć by z naszymi bankowymi standardami.

    Eee tam :-)
    Przyznam się, że obserwuję tę dyskusję a i poprzednie czytałem i
    dochodzę do wniosku, że paradoksalnie, zaczęliście (wszyscy) uznawać
    go za trolla, gdy jego poziom trollowania zaczął spadać...

    Pierwsze posty miał takie, że mnie to nóż się w kieszeni otwierał
    (nie, nie z jego powodu, tylko, że dyskutowaliście poważnie z
    gostkiem, co nie bardzo wiedział co chciał powiedzieć, ani z czym
    dyskutować.
    Już w drugiej dyskusji zaczął jednak mówić z odrobiną sensu, a w
    ostatniej jego argumenty - choć w większości naciągane, a co
    najmniej dyskusyjne - zaczęły mieć jakąś wagę (co można stwierdzić
    m.in. na podstawie tego, że jeden z dyskutantów - nazwisko pominę,
    który ma zwyczaj polemizować na zasadzie podważania zasadności
    pojedynczych zdań, miast wyodrębniać większe logiczne fragmenty, o
    dziwo! przestał czepiać się słówek).

    I co robi Zacne Grono, widząc coraz lepiej radzącego sobie
    merytorycznie gostka ? Ano, zaczyna schodzić na ton pyskówki i
    serwować argumenty ad personam ! (a to świadczy raczej o braku
    innych - lepszych) :P
    A na koniec (*dopiero* na koniec) ogłasza gościa trollem, co jest o
    tyle śmieszne, że to było widać prawie od samego początku...

    :-P

    witrak()

    PS. A jeśli idzie o jego główną tezę (że konta w polskich bankach
    nie powinny w zakresie podstawowej usługi nic kosztować) to też tak
    uważam :-)
    I że banki zarabiają na naszych depozytach i choćby z tego tytułu
    nie powinny brać pieniędzy za to, iż jesteśmy na tyle uprzejmi, że
    umieszczamy w nich naszą kasę - też tak myślę :-)
    I że powinniśmy, gdzie tylko można, wywierać presję na banki a
    uświadamiać o potrzebie takiego działania wszystkich
    niezorientowanych - też się zgadzam :-))

    A to są wszystko tezy jegomościa okrzykniętego trollem ;-)))