  • 1. Data: 2007-05-17 16:48:03
    Temat: Konto w Kredytbanku do kredytu hipotecznego
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    To obowiazkowe konto u nich - jakie jest, przyjazne, nieprzyjazne, na co uważać?
    THX

  • 2. Data: 2007-05-17 17:04:49
    Temat: Re: Konto w Kredytbanku do kredytu hipotecznego
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 17-05-2007 o 18:48:03 666 <j...@w...eu> napisał:

    > To obowiazkowe konto u nich - jakie jest, przyjazne, nieprzyjazne, na co
    > uważać?
    > THX

    Konto jak konto, jak weźmiesz najtańsze, bez karty to koszt jest żaden.
    Dostęp via internet taki sobie, ale są gorsze banki.
    Kredyt w rachunku dość tani.
    Mam to konto od paru lat - przyzwyczaiłem się.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 3. Data: 2007-05-17 18:45:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    mam zamiar zlozyc tam wniosek o kredyt, kobita w oddziale powiedziala,
    ze sa konta platne i bezplatne, a to z jakiego bede musial korzystac
    zalezy juz od analityka...

    bylem kilkanascie minut w placowce KB i tam jest jak w danym PKO, ludzie
    przynosza przelewy papierowe, pracownice gadaja miedzy soba zamiast
    obslugiwac klientow, ogolnie wrazenie ponizej przecietnego...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-05-17 19:27:35
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    W Thu, 17 May 2007 18:48:03 +0200, " 666" <j...@w...eu> napisal:

    >To obowiazkowe konto u nich - jakie jest, przyjazne, nieprzyjazne, na co uważać?
    >THX

    tez siw staram u nich o kredyt hip. Zalozylem konto VIP 15 PLn/mc,
    ustanowilem zone jako wspolwlaciciela. CZyli mam 2 karty za free plus
    darmowe przelewy. System online jest ok (lepszy niz w mbanku), mozna
    filtrowac historie wg wlasnych slow, pozatym mozna ustawiac alarmy i
    prowadzic korespondencje bezposrednio z konta. (mczat w mbanku jest do
    bani)
    Co pozatym: hmmmm
    Jesli chodzi o kontakt w siedzibie to lepiej wybierac male placowki,
    mniej ludzi i bardziej kameralna atmosfera oraz/i co najwazniejsze w
    male placowki zawsze sa zlokalizowane poza centrum miasta, latwiej
    jest wtedy zaparkowac samochod.
    czego mi brakuje, bankomatow drive through - ale to juz inna historia
    i raczej w Ppolsce dlugo nie bedzie (dla nieznajacych ang. bankomat
    ktorego mozna obslugiwac nie wysiadajac z samochodu)

  • 5. Data: 2007-05-17 19:31:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > czego mi brakuje, bankomatow drive through - ale to juz inna historia
    > i raczej w Ppolsce dlugo nie bedzie (dla nieznajacych ang. bankomat
    > ktorego mozna obslugiwac nie wysiadajac z samochodu)

    widzialem u nas taki bankomat i to chyba wlasnie KB...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-05-17 20:07:45
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > czego mi brakuje, bankomatow drive through - ale to juz inna historia
    > i raczej w Ppolsce dlugo nie bedzie (dla nieznajacych ang. bankomat
    > ktorego mozna obslugiwac nie wysiadajac z samochodu)

    Korzystalem z takiego kilka razy w Gdansku. Rzeczywiscie swietna sprawa, ale
    trzeba nauczyc sie parkowac blisko sprzetu, zeby za bardzo sie nie wychylac
    przez okno :)

  • 7. Data: 2007-05-17 22:35:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Korzystalem z takiego kilka razy w Gdansku. Rzeczywiscie swietna sprawa, ale
    > trzeba nauczyc sie parkowac blisko sprzetu, zeby za bardzo sie nie wychylac
    > przez okno :)

    tak samo jak na autostradzie, mozna sie nauczyc zeby nie bylo daleko ;-)

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-05-18 14:15:15
    Od: villemo <b...@n...pl>

    RobertS napisał(a):

    > tak samo jak na autostradzie, mozna sie nauczyc zeby nie bylo daleko ;-)

    polecam tylko konto VIP, ktore co prawda kosztuje 15 zl, ale mozna miec
    karte za darmo-jak wspolwlasnosc to dwie, przelewy za darmo... kazde
    konto w KB jest platne, ten bank nie ma kont bezplatnych !!!!!
    maja serwis internetowy, ale dziala jakby chcial a nie mogl zazwyczaj...
    radze omijac dni 15, 20 i 25 kazdego miesiaca bo wtedy jest przeciazenie
    serwerow i zdychaja, w kolejce wisi po 100 osob w serwisie
    telefonicznym... takze godziny 10-12 odradzam, bo moze byc ciezej...
    i prosze nie pisac, ze jest lepiej niz to opisalam... jestem
    pracownikiem i wiem;-)

  • 9. Data: 2007-05-18 18:29:55
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Bardzo ładne "za darmo" ;-))
    JaC

  • 10. Data: 2007-05-18 20:10:03
    Od: villemo <b...@n...pl>

    666 napisał(a):
    > Bardzo ładne "za darmo" ;-))
    > JaC

    wiesz, inne konta kosztuja od 8 do tych 15 pln z tego co pamietam a za
    kazda karte do rachunku trzeba zaplacic 3 pln + 2 za pakiet uslug...
    plus oplata za przelewy, a tu masz karte bez oplat zadnych... wychodzi
    mniej wiecej na to samo