  • 1. Data: 2007-05-17 09:23:54
    Temat: Nowa inwestycja
    Od: k...@p...pl

    Jestem początkującym a interesuje mnie inwestycja w Fundusze
    Inwestycyjne. Proszę o pomoc
    w wyborze. Co myślicie na temat SFI mBanku?
    Dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-17 09:25:27
    Temat: Re: Nowa inwestycja
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jestem początkującym a interesuje mnie inwestycja w Fundusze
    > Inwestycyjne. Proszę o pomoc
    > w wyborze. Co myślicie na temat SFI mBanku?
    > Dziękuję za pomoc
    > Pozdrawiam

    o SFI mBanku myśliwy bardzo dobrze ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-17 09:28:36
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    k...@p...pl napisał(a):
    > Jestem początkującym a interesuje mnie inwestycja w Fundusze
    > Inwestycyjne. Proszę o pomoc
    > w wyborze. Co myślicie na temat SFI mBanku?

    mbank to zwykly broker funduszy.
    Myslimy o nim cieplo.

    Jesli zas chodzi ci o fundusze to polecam
    poczytac proskpekty i statuty mnostwo tam wiedzy.
    Ewentualnie polecam zakup ciekawej ksiazki
    M.Rogala - Otwarte fundusze inwestycyjne

  • 4. Data: 2007-05-24 22:00:50
    Od: k...@p...pl

    On 17 Maj, 11:28, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > poczytac proskpekty i statuty mnostwo tam wiedzy.
    > Ewentualnie polecam zakup ciekawej ksiazki
    > M.Rogala - Otwarte fundusze inwestycyjne

    Dzieki za sugestie