  • 1. Data: 2007-05-16 22:04:08
    Temat: mBank Supermarket
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy mi sie wydaje, czy cena jednostek funduszy w Supermarkecie FI mBank
    rozni sie od cen jednostek podawanych w notowaniach np. w GW?
    Pozdr
    TA

  • 2. Data: 2007-05-16 22:21:33
    Temat: Re: mBank Supermarket
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Witam,
    > Czy mi sie wydaje, czy cena jednostek funduszy w Supermarkecie FI mBank
    > rozni sie od cen jednostek podawanych w notowaniach np. w GW?

    Jeśli masz na myśli tę tabelkę:
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/tabful.h
    tml
    to raczej tak, bo są w niej opóźnienia. Czasem spore.

    Ale - jesli tak można powiedzieć - rzeczywista wycena jest ok. Taka sama jak
    wszędzie.

  • 3. Data: 2007-05-17 12:38:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f2g0ft$h5e$1@inews.gazeta.pl>,
    "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl> wrote:

    > Jeśli masz na myśli tę tabelkę:
    > http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/tabful.h
    tml
    > to raczej tak, bo są w niej opóźnienia. Czasem spore.

    Mhm. Bo tam pisza, ze to sa notowania z konkretnego dnia. To samo na
    tabelce z http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/ - ostatnia
    kolumna to data notowania - i o nia mi chodzilo.

    > Ale - jesli tak można powiedzieć - rzeczywista wycena jest ok. Taka sama jak
    > wszędzie.

    Acha. Jesli tak, to ok. Dzieki.

    TA

  • 4. Data: 2007-05-22 18:51:20
    Od: "Gippo" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

> [...]
    > Czy mi sie wydaje, czy cena jednostek funduszy w Supermarkecie FI mBank
    > rozni sie od cen jednostek podawanych w notowaniach np. w GW?

    w wycenie jednostek w SFI jest dodawana 1/365 z 4% - dzienna opłata za
    zarządzanie - żeby nie było, że SFI jest bezprowizyjne ;) prowizja (opłata za
    zarządzanie) jest doliczana do ceny jednostki. Jest to "dniowa" część z 4%
    rocznie - dlatego może się to minimalnie różnić.

  • 5. Data: 2007-05-22 19:18:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Gippo pisze:
    [...]

> [...]
    > zarządzanie) jest doliczana do ceny jednostki. Jest to "dniowa" część z 4%
    > rocznie - dlatego może się to minimalnie różnić.

    Brednie. Ta opłata jest doliczana *zawsze* i jest w cenie jednostek.
    Niezależnie od tego czy w SFI czy nie.

    KJ

  • 6. Data: 2007-05-22 19:41:38
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Gippo pisze:

> [...]
    > zarządzanie) jest doliczana do ceny jednostki. Jest to "dniowa" część z 4%
    > rocznie - dlatego może się to minimalnie różnić.

    Jeśli sam to wymyśliłeś to gratuluję fantazji. Ale mimo wszystko
    poczytaj trochę o opłatach za zarządzanie. One są doliczane ZAWSZE.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 7. Data: 2007-05-22 19:49:47
    Od: misio <s...@s...com>

    Gippo pisze:

> [...]
    > zarządzanie) jest doliczana do ceny jednostki. Jest to "dniowa" część z 4%
    > rocznie - dlatego może się to minimalnie różnić.

    Faktycznie jesteś tak głupi, czy tylko udajesz? W SFI nie ma żadnych
    prowizji. ŻADNYCH. Opłata za zarządzanie jest wliczana w wycenę podawaną
    przez TFI i jest wszędzie taka sama. Kursy podawane przez mBank _niczym_
    nie różnią się od tych na stronie towarzystwa, czy w GW.

    M I S I O