    From: "Axim" <v...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w HSBC USA - otworzylem z Polski.
    Date: Tue, 22 Nov 2005 14:58:55 +0100

    "kubakj" <k...@g...com> wrote in message
    news:117e.00000101.438307f3@newsgate.onet.pl...

    > Weryfikacja konta PayPal odbywa sie poprzez dodanie konta bankowego, a nie
    > karty
    > kredytowej/debetowej. Po dodaniu i zweryfikowaniu konta kontao PayPal jest
    > zweryfikowane i mozna smialo kozystac z konta (co zamierzam robic), a z
    > konta
    > PayPal na konto w HSBC i potem karta MC HSBC z bankomatu :)

    Jest to niezgodne z regulaminem Pay Pal. Jako uzytkownik tego serwisu
    podajac numer karty kredytowej i co za tym idzie checking account z USA
    musisz rowniez posiadac adres na terenie USA. Jezeli to zostanie sprawdzone
    wowczas konto zostanie zablokowane nawet jezeli beda na nim pieniadze. Jest
    to zabezpieczenie na wypadek fraudu. Byly bowiem nagminne przypadki, ze
    zlodzieje z Rumunii zakladali wlasnie takie konta w bankach w USA przez
    internet a nastepnie konta na P.P. i w ten sposob robili potezne oszustwa.
    Nie mozesz zalozyc konta na P.P. amerykanskim nie majac stalego adresu
    zamieszkania w USA. Ja jak zakladalem, chociaz mam i adres w USA i karte
    stamtad to nawet do mnie zadzwonili z Pay Pal jak mialem kilka transakcji
    sprzedazy.