  • 1. Data: 2008-11-20 07:31:55
    Temat: Konto oszczednościowe >7%
    Od: "Arkadiusz" <w...@w...pl>

    Ze względu na dość liche oprocentowanie kont w mbanku (6%) i WBK (5,5%)
    poszukuje innego wyżej oprocentowanego.

    Wiem, że Lukas ma 8% ale tylko do stycznia więc odpada.

    Jakie banki mają konta oszczędnościowe z oprocentowaniem >7%.

    Ważne jest aby konto:
    - było bez opłat, gwiazdek i jakiś "cudactw";
    - bez tokena i papierowych haseł jednorazowych (potwierdzanie SMS);
    - miało dobry podgląd on-line (odpada Polbank)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-11-20 07:38:36
    Temat: Re: Konto oszczednościowe >7%
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wiem, że Lukas ma 8% ale tylko do stycznia więc odpada.
    >
    > Jakie banki mają konta oszczędnościowe z oprocentowaniem >7%.

    eurobank 7,07% - praktycznie jest to zwykłe konto, ale oprocentowanie ma
    niezłe ;-)

    jeżeli wpłacisz 10.000 zł lub wpływy wyniosą min. 800zł/m-c to konto
    jest bez opłat

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-20 07:44:10
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Pewnym rozwiązaniem moga być wielokrotne lokaty w millenium - na min.
    32 dni dają 8,5%.
    Nie wiem czy i jakie są dodatkowe koszty.

  • 4. Data: 2008-11-20 08:36:11
    Od: " autor" <n...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > eurobank 7,07% - praktycznie jest to zwykłe konto, ale oprocentowanie ma
    > niezłe ;-)
    >
    > jeżeli wpłacisz 10.000 zł lub wpływy wyniosą min. 800zł/m-c to konto
    > jest bez opłat

    czy wystarczy jeden przelew w miesiacu na kwote 800 zl z wlasnego innego konta
    by bylo bezplatne?

    P.

  • 5. Data: 2008-11-20 08:44:20
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    autor pisze:

    > czy wystarczy jeden przelew w miesiacu na kwote 800 zl z wlasnego innego konta
    > by bylo bezplatne?

    tak.

    Ale zalozenie jest ze nie masz karty - inaczej to 0,95/miesiac za karte

  • 6. Data: 2008-11-20 08:50:16
    Od: "Arkadiusz" <w...@w...pl>

> [...]
    > niezłe ;-)
    >
    > jeżeli wpłacisz 10.000 zł lub wpływy wyniosą min. 800zł/m-c to konto jest

    Dzięki wielkie.
    Mam jeszcze dwa pytania:

    1. To wygląda jak, że jest osobno konto osobiste i osobno oszczędnościowe
    (tak jak w mBanku, że z eKonta dowolna ilości przelewów za free a z eMax+
    jeden w miesiącu)
    Czy tak jak w Polbanku, że jest osobiste oprocentowane z dowolną ilością
    darmowych przelewów ??

    2. Jak wygląda sprawa potwierdzania przelewów??
    Nie chcę płatnego tokena (chyba, że będzie za darmo ;D)
    Wolałbym SMSy

  • 7. Data: 2008-11-20 08:59:30
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Arkadiusz pisze:
> [...]
    > jeden w miesiącu)
    > Czy tak jak w Polbanku, że jest osobiste oprocentowane z dowolną ilością

    Tak jak w Polbanku.

    > 2. Jak wygląda sprawa potwierdzania przelewów??
    > Nie chcę płatnego tokena (chyba, że będzie za darmo ;D)
    > Wolałbym SMSy

    Token jest do wyboru:
    - bezpłatny na komórkę (java)
    - płatny breloczek.

    IMHO to lepsze rozwiązanie niż SMS'y bo nie musisz na nic czekać i nie
    jesteś uzależniony od zasięgu sieci tylko od razu wklepujesz numer z tokena.

    Ja korzystam i jestem bardzo zadowolony.

    o.

  • 8. Data: 2008-11-20 08:59:48
    Od: " autor" <n...@N...gazeta.pl>

    Arkadiusz <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > darmowych przelewów ??
    >
    > 2. Jak wygląda sprawa potwierdzania przelewów??
    > Nie chcę płatnego tokena (chyba, że będzie za darmo ;D)

    jest tokenGSM daarmowy lub sprzetowy platny

  • 9. Data: 2008-11-20 09:11:55
    Od: " autor" <n...@N...gazeta.pl>

    Maverick <k...@N...pl> napisał(a):

    > tak.
    >
    > Ale zalozenie jest ze nie masz karty - inaczej to 0,95/miesiac za karte

    ok, karte zawsze mozna zastrzec. Jest wypukła?
    No to czekamy na kuriera..
    Nie pisza nic o kserokopii dowodu, czy wystarczy tylko kurierowi pokazac dowod
    ? Orientujesz sie?

  • 10. Data: 2008-11-20 09:31:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Arkadiusz" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > - bez tokena i papierowych haseł jednorazowych (potwierdzanie SMS);
    > - miało dobry podgląd on-line (odpada Polbank)

    Getin, -7% a jak zalozysz bezplatny ROR w wersji internetowej to z
    oszczednosciowego mozesz przelewac na ror ile razy chcesz bez oplat, a potem
    z ror przelewem dalej do innego banku. Sam mam na razie tylko ROR do
    zakladania u nich lokat ale teraz pewnie trzeba otworzyc rach oszcz. bo
    podwyzszyli ostatnio na nim % do 7.