  • 1. Data: 2004-12-01 10:14:07
    Temat: Konto na Cyprze kilka pytań - pilne!
    Od: "elosz" <e...@t...pl>

    Witam!

    Nosze się z zamiarem otworzenia konta na cyprze, mam już wszystkieniezbędne
    dokumenty, przed zrobieniem tego najważniejszego kroku (wysyłka do banku)
    mam kilka pytań:

    1. Jak bardzo bezpieczne są moje pieniądze tam? Czy jest możliwość
    ujawnienia mojej tożsamości? Słyszałem, że nie.

    2. Czy i jak zrobić aby płacić podatek dochodowy tam.

    3. Czy ktos z was ma konto w Bank of Cyprus? Może podzieli się wrażeniami?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-01 10:41:45
    Temat: Re: Konto na Cyprze kilka pytań - pilne!
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > 1. Jak bardzo bezpieczne są moje pieniądze tam? Czy jest możliwość
    > ujawnienia mojej tożsamości? Słyszałem, że nie.

    Myślisz że nie?
    Taki krótki post a jak wiele o Tobie mówi:
    Piszesz z Bemowa, z internetu korzystasz przez kablówkę Aster-City,
    posta wysłałeś z Outlook Express 6.0 ... wymieniać dalej?;-)))

  • 3. Data: 2004-12-01 12:10:18
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    S.T. wrote:

    > Myślisz że nie?
    > Taki krótki post a jak wiele o Tobie mówi:
    > Piszesz z Bemowa, z internetu korzystasz przez kablówkę Aster-City,
    > posta wysłałeś z Outlook Express 6.0 ... wymieniać dalej?;-)))

    wymieniaj, wymieniaj, jak narazie nieczego odkrywczego nie napisałeś

    --
    rufio.pzdr();

  • 4. Data: 2004-12-01 12:25:57
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl-spam>

    S.T. napisał(a):

    > Myślisz że nie?
    > Taki krótki post a jak wiele o Tobie mówi:
    > Piszesz z Bemowa, z internetu korzystasz przez kablówkę Aster-City,
    > posta wysłałeś z Outlook Express 6.0 ... wymieniać dalej?;-)))

    No proszę, wymieniaj dalej, ciekawe co jeszcze udało ci się wyciągnąć.
    To co podałeś to nic nie wnosi.
    Bemowo? Kilkadziesiąt tysiecy ludzi.
    Z AsterCity + inet, no powiedzmy, ze 10% bemowa- kilka tysiecy ludzi.
    Używających OE6.0? Hmmm prawie wszyscy z nich.

    Napisz jak uda ci sie dostac do bazy uzytkownikow Aster i wyciagniesz
    adres zamieszkania na podstawie IP.... o wtedy to byloby cos...

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

    --
    Internet Explorer służy do przeglądania Internetu z Twojego komputera.
    I vice-versa.

  • 5. Data: 2004-12-01 20:05:39
    Od: "elosz" <e...@t...pl>

    i w ten oto sposob zamiast odpowiedzi na pytanie mamy bełkot

  • 6. Data: 2004-12-03 18:17:49
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    elosz napisał(a) w wiadomości: ...
    >Nosze się z zamiarem otworzenia konta na cyprze, mam już
    >1. Jak bardzo bezpieczne są moje pieniądze tam?

    Bezpieczne przed kim?
    Złodziejami? - chyba jak w każdym banku
    Bank się zwinie - nie znam banku
    Bank upadnie? - poszukaj w cypryjskim prawie bankowym
    Naszym urzedem skarbowym? - nie wiem, ale (tu trochę z pamięci):
    Unia Europejska (komisja ?) naciskała (chodziło o różnice lub brak
    opodatkowania dochodów kapitałowych) w sprawie kont zakładanych za
    granicą. Chodziło tu głównie o Luksemburg, Austrię i - niestety -
    Szwajcarię. Banki tych państw w zamian za nieujawnianie danych klientów
    organom skarbowym państw klienta miałyby we własnym zakresie mają
    pobierać podatek od zysków z lokat (chyba 15%) i przekazywać do kraju
    klienta. Jak to się zakończyło - nie wiem.

    > Czy jest możliwość
    >ujawnienia mojej tożsamości? Słyszałem, że nie.
    W sprawach karnych ujawnią.

    >2. Czy i jak zrobić aby płacić podatek dochodowy tam.

    O PIT pytaj na pl.soc.prawo.podatki Kwestia skąd otrzymujesz dochód
    i czy państwa podpisały umowę o unikaniu podwójnego opodatkowania.
    CIT - chyba trzeba mieć spółkę na Cyprze.