  • 1. Data: 2004-11-24 20:46:13
    Temat: Konto dla Studenta
    Od: "B@rt" <c...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie jaki Bank byscie polecili studentowi,zeby zalozyc u nich konto?
    Wielkie dzieki za pomoc!
    Bart

  • 2. Data: 2004-11-24 20:55:07
    Temat: Re: Konto dla Studenta
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    B@rt napisał:
    > Mam pytanie jaki Bank byscie polecili studentowi,zeby zalozyc u nich konto?
    > Wielkie dzieki za pomoc!

    http://www.google.pl/groups?as_q=konto%20dla%20stude
    nta&as_ugroup=pl.biznes.banki&lr=&hl=pl

  • 3. Data: 2004-11-24 21:05:34
    Od: "B@rt" <c...@w...pl>

    Szukalem na google,dokladnie to samo znalazlem,ale chce sie czegos
    dowiedziec od ludzi ktorzy maja juz konta!

  • 4. Data: 2004-11-24 21:25:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    B@rt <c...@w...pl> wrote:
    > Szukalem na google,dokladnie to samo znalazlem,ale chce sie czegos
    > dowiedziec od ludzi ktorzy maja juz konta!

    A czego bys sie chcial dowiedziec?
    Zajrzyj na www.korba.pl i tam poszukaj rankingu kont studenckich.
    Twoje pytanie jest z serii jaki jest najlepszy samochod dla mlodego
    malzenstwa.
    Czy my jestesmy wrozka i mamy wiedziec jakie masz dochody, skad je
    otrzymujes,z w jakim miescie mieszkasz, jakie masz w poblizuu bankomaty?
    To pytanie pojawia sie co chwila - i jak jestes leniwy to sorry - ile razy
    mozna pisac to samo?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 5. Data: 2004-11-24 22:26:41
    Od: "B@rt" <c...@w...pl>

    Jezu drogi,przeciez nikt cie nie przywiazal do klawiatury!! A jesli tak to
    wspolczucia...W koncu nie kazdego kochaja rodzice...
    Jak ktos nie ma ochoty odpowiedziec to nie musi!!!
    A za link z gory dzieki...

  • 6. Data: 2004-11-24 22:47:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    B@rt napisał(a):
    > Jezu drogi,przeciez nikt cie nie przywiazal do klawiatury!! A jesli tak to
    > wspolczucia...W koncu nie kazdego kochaja rodzice...

    Idźcie ofiara skończona.

  • 7. Data: 2004-11-24 23:25:46
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > Idźcie ofiara skończona.

    Raczej niespełniona ;-)

  • 8. Data: 2004-11-25 09:18:02
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Krystek
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Raczej niespełniona ;-)

    A może chodziło o _inną_ ofiarę?;-)

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 9. Data: 2004-11-25 16:45:44
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Henryk "Plumski" Plumowski wstukał:
    > Pewna osoba, czyli Krystek oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > A może chodziło o _inną_ ofiarę?;-)

    Dobrze wiemy o kogo chodziło ;-)

    --
    Adres w nagłówku zakodowany w RTOFL