  • Data: 2013-04-03 21:19:16
    Temat: Re: Konto bankowe bez stałych dochodow
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    od ręki konto (bez wychodzenia z domu) można założyć w OO/GO, przez
    pierwsze 2 m-ce gratis, a w tym czasie student chyba da radę znaleźć
    konto, które mu się bardziej spodoba (albo zostanie przy tym)

    w GO/OO nie trzeba nigdzie chodzić, numer konta jest od ręki, a papiery
    do podpisu przyniesie kurier

    --
    pozdrawiam
    RobertS