  • Data: 2013-04-04 16:31:02
    Temat: Re: Konto bankowe bez stałych dochodow
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-03 23:14, RobertS pisze:

    > Mam konto w OO od ponad 2 lat. Korzystam z lokat terminowych, bumerangów
    > itp...wynalazków. A system transakcyjny? Typowy dla GO/OO/IB...do wyboru
    > zielony (GO) lub fioletowy (OO). Nie mam problemów z nieaktualnym saldem
    > chociaż kilka razy był jakiś problem z logowaniem, ale podobne problemy
    > występują i w innych bankach.

    Mi dwa razy zniknęły wszystkie lokaty. Nie mogłem się dodzwonić na
    infolinię bo mieli jakąś awarię. Nieciekawe uczucie.

    KIS mi się skończyła w grudniu, dostałem wznowioną w lutym ;). Pod
    koniec tamtego roku dostałem jakieś zaległe wyciągi z 2011 roku. Tak nie
    powinno być w banku.

    Ogólnie w ciągu ostatnich kilku lat wiele tu się przewijało wątków z
    niepochlebnymi opiniami na temat klonów więc jestem zdziwiony czytając
    Ciebie jako zadowolonego klienta ;).