  • 1. Data: 2008-04-18 17:38:35
    Temat: Konto Studenckie!
    Od: "Norbert Komorowski" <n...@g...com>

    Witam,

    potrzebuje założyć sobie konto osobiste. Jestem studentem więc chyba
    najkorzystniej będzie założyć konto studenckie. Pytanie który bank wybrać?
    Chciałbym mieć bankowość elektroniczną, bezpłatne przelewy i jak najmniejsze
    inne opłaty. W moim miescu zamiszkania placówki ma PKO, PeKaO, Kredyt Bank.
    Zastanawiam się nad bankiem internetowym lub takim który nie ma u mnie
    placówki (Lukas?) Proszę o porady. Dziękuje!

    Norbert Komorowski
    norman

  • 2. Data: 2008-04-18 18:11:34
    Temat: Re: Konto Studenckie!
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > potrzebuje założyć sobie konto osobiste. Jestem studentem więc chyba
    > najkorzystniej będzie założyć konto studenckie.

    kilka postów wyżej ten sam temat był omawiany, poczytaj opinie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-04-19 07:44:51
    Od: "Norbert Komorowski" <n...@g...com>

    > Zastanawiam się nad bankiem internetowym lub takim który nie ma u mnie
    > placówki (Lukas?) Proszę o porady. Dziękuje!

    wybrałem Lukasa, nie wiem czy dobrze w przeciagu tygodnia ma być u mnie
    kurier. Umowy jeszcze nie podpisałem więc jeszcze jest droga odwrotu...

  • 4. Data: 2008-04-19 07:56:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Kwi, 09:44, "Norbert Komorowski" <n...@g...com>
    wrote:

    > wybrałem Lukasa, nie wiem czy dobrze w przeciagu tygodnia ma być u mnie
    > kurier. Umowy jeszcze nie podpisałem więc jeszcze jest droga odwrotu...

    to juz lepszy bylby mBank, jesli zalatwiasz sprawy kurierem.

    Jesli Lukas, to przeanalizuj umowe, kiedy musisz wypowiedziec konto
    studenckie, zeby nie przejsc automatem na "dorosle" wyzej platne
    konto.

  • 5. Data: 2008-04-26 16:42:09
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Norbert Komorowski" <n...@g...com> napisał w
    wiadomości news:fuame3$8kv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Kredyt Bank. Zastanawiam się nad bankiem internetowym lub takim który nie
    > ma u mnie placówki (Lukas?) Proszę o porady. Dziękuje!

    porada no.1: sprawdź sam:
    http://bank.pox.pl/kontaosobiste/porownanie-kont-oso
    bistych/2/