  • 1. Data: 2013-06-11 07:45:34
    Temat: Konto Idealne Ideabank
    Od: m...@g...com

    Witam wchodzę w historię i patrze a tu Ideabank skroił mnie na 2,99 zł. Opis jest
    dokładnie taki:

    2,99 zł - Opłaty i prowizje - Prowizja

    Przeglądam taryfę prowizji i opłat ale tam żadnej prowizji na 2,99 zł nie widzę.

    Czego może dotyczyć prowizja 2,99 zł?

    Macie może linka do pełnej Taryfy Prowizji i Opłat dla konta idealnego, bo nie wiem
    czy ta jest pełna:

    http://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/tabela_oplat_i_
    prowizji_konto_idealne.pdf

  • 2. Data: 2013-06-11 08:47:37
    Temat: Re: Konto Idealne Ideabank
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-11 07:45, m...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Czego może dotyczyć prowizja 2,99 zł?
    >
    > Macie może linka do pełnej Taryfy Prowizji i Opłat dla konta idealnego, bo nie wiem

    aż wszedłem na swoje Idealne Konto, zostało mi po grze w ping-ponga i
    nie mam żadnych niespodzianek. Stan konta wynosi 0 (zero), niczego mi
    nie naliczyli ekstra

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2013-06-11 08:49:58
    Od: m...@g...com

    ale za co prowizja 2,99 zł?

  • 4. Data: 2013-06-11 09:11:12
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    ale za co prowizja 2,99 zł?

    Może za kartę

  • 5. Data: 2013-06-11 09:23:47
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > ale za co prowizja 2,99 zł?
    >
    > Może za kartę

    Mam konto w IdeaBanku + aktywna karte.
    Konta + karty nie uzywalem hm... od roku?

    Wchodze, patrze - saldo 0 PLN.
    Uff... a juz myslalem, ze kolejne zombi trzeba bedzie zamykac :).

  • 6. Data: 2013-06-11 09:31:18
    Od: m...@g...com

    tak juz znalazłem

    to kwestia kart płatniczych

    wprowadzili opłaty od 4 stycznia dla tych którzy założyli rachunek po 4 stycznia

    http://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/toip_karta_osob
    a_fiz.pdf

  • 7. Data: 2013-06-11 16:08:13
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > aż wszedłem na swoje Idealne Konto, zostało mi po grze w ping-ponga i nie
    > mam żadnych niespodzianek. Stan konta wynosi 0 (zero), niczego mi nie
    > naliczyli ekstra

    to przelej jakas kwote i zobacz czy nagle Ci nie zminusuja ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2013-06-11 20:27:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-06-11 16:08, wromek pisze:

    > to przelej jakas kwote i zobacz czy nagle Ci nie zminusuja ;)

    nie trzeba przelewać, wystarczy wejść w szczegóły konta, jeżeli jakieś
    niezaksięgowane opłaty tam "wiszą" to je zobaczysz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2013-06-12 08:55:59
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-11 20:27, RobertS pisze:

    > nie trzeba przelewać, wystarczy wejść w szczegóły konta, jeżeli jakieś
    > niezaksięgowane opłaty tam "wiszą" to je zobaczysz

    na szczęście mam tu tylko same zera ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2013-06-12 09:10:39
    Od: m...@g...com

    Nie podniecajcie się!!!

    Powtarzam PROWIZJA dotyczy kont otworzonych po 4 stycznia 2013 r.

    Ja zakładałem w marcu dlatego mi pociągnęli - swoją drogą że przy zakładaniu panienka
    w banku nic mi nie powiedziała o prowizjach

    wszystko oczywiście jest za darmo mówiła

    Jeśli macie więc konto założone po 4 stycznia 2013 r. to uważajcie bo za kartę kasują
    4,99 zł, a za każdą wypłatę 2,99 zł