    From: "Dentarg na szkoleniu ;)" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kontakty osobiste w rzeczywistosci z rodzina Bolanowskich
    Date: Mon, 16 Feb 2004 11:36:41 +0000 (UTC)

    Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl> napisał(a):
    > > Uważaj na ciąże pozamaciczne ....
    > ?
    No cóż u nas w największym makśmieciu po badaniu szejka jaki wypiła klientka
    okazało się, że zawierał 7 rodzajów nasienia ... smacznego.

    > Nie zrozumiałeś : TYM NA GÓRZE ZALEŻY NA GROSZU , WIĘC CI NA DOLE MAJĄ
    > SWOJE ROBIĆ , A CO MYŚLĄ O KLIENTACH SZCZERZE POWINNO IM ZWISAĆ ...
    Pewnie masz rację, chyba teraz wszędzie taka mentalność.

    > Pięknie ... studiowałeś filozofię ? A wyobraź sobie, że ja też tak
    > pracuję. "KLIENTÓW" mam głęboko w dupie, mimo wszystko nie zmienia to
    > faktu, że swoją robotę jak najsumienniej odwalam co wpływa pozytywnie na
    > wynik finansowy firmy...
    Nie, popełniłem błąd i oceniłęm innych przez mój pryzmat, klientów nie mam w
    dupie, nawet pare razy interweniowałem w ich interesie w odpowiedniej komórce
    mojej firmy.

    > Yyyyy ... a gdzie ? ? ? ? Cytuję :"Mialam okazje poznac osobiscie osoby
    > pracujace w mBanku" nie wyszczególniono działu , a jedynie podao
    > przykład , że padło akurat na "zaplecze" jak to zwiesz ... nie znaczy to
    > , że domyślnie chodziło o dział w strukturze mbank zwący się "DZIAŁ
    > ZAPLECZA" ...
    Patrz na topik, pada tam nazwisko, chyba nie mlinki, a po za tym chyba mlinka
    nie przychodzi do pracy 2 godziny pozniej i to z gejmbojem ?

    > Starość nie radość ...
    Ja akurat stary nie jestem, i na szczęście z tego co widzę ludze w moim wieku
    zmieniają troche mentalność z tej postkomunistycznej, zeby miec wszystko co
    mnie nie dotyczy w dupie ...

    pzdr,
    Dentarg