    From: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kontakty osobiste w rzeczywistosci z rodzina Bolanowskich
    Date: Sun, 15 Feb 2004 22:36:41 +0100
    To: d...@i...com
    Disposition-Notification-To: Stasio Podróżnik na L4
    <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-15 20:42, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Dentarg wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    ?
    > Czyli o klienta powinni dbac ?

    Nie zrozumiałeś : TYM NA GÓRZE ZALEŻY NA GROSZU , WIĘC CI NA DOLE MAJĄ
    SWOJE ROBIĆ , A CO MYŚLĄ O KLIENTACH SZCZERZE POWINNO IM ZWISAĆ ...

    > Skoro ktoś tak leje na prace, że się spóźnia 2 godziny codziennie, to
    > znaczy ze ma ją w dupie, to gdzie ma klienta w takim razie ? Bo nie
    > wierzę, że jak ktoś ma takie podejście do swej pracy, to klienta
    > kocha.

    Pięknie ... studiowałeś filozofię ? A wyobraź sobie, że ja też tak
    pracuję. "KLIENTÓW" mam głęboko w dupie, mimo wszystko nie zmienia to
    faktu, że swoją robotę jak najsumienniej odwalam co wpływa pozytywnie na
    wynik finansowy firmy...

    > Ale zauważ, że tutaj była mowa o pracownikach "zaplecza" a nie call

    Yyyyy ... a gdzie ? ? ? ? Cytuję :"Mialam okazje poznac osobiscie osoby
    pracujace w mBanku" nie wyszczególniono działu , a jedynie podao
    przykład , że padło akurat na "zaplecze" jak to zwiesz ... nie znaczy to
    , że domyślnie chodziło o dział w strukturze mbank zwący się "DZIAŁ
    ZAPLECZA" ...

    > Mnie troche tak, szczególnie że chodzi nie o pracowników, którzy ten
    > kontakt z klientami na codzień mają ... ehhh.

    Starość nie radość ...

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg