  • 1. Data: 2013-11-19 07:15:20
    Temat: Koniec transferu przez BC
    Od: mreak <m...@a...ilawa.pl>

    Witam

    Było to do przewidzenia, że kiedyś sie skończy ale szkoda. Czas
    zlikwidować karty i chyba pozamykać konta.

    mreak

  • 2. Data: 2013-11-19 13:28:53
    Temat: Re: Koniec transferu przez BC
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 07:15:20 UTC+1 użytkownik mreak napisał:
    > Witam
    >

    > Było to do przewidzenia, że kiedyś sie skończy ale szkoda. Czas
    >
    > zlikwidować karty i chyba pozamykać konta.
    >

    > mreak

    ale że o co chodzi? Dalej przeciez można robić przelewy BC...

  • 3. Data: 2013-11-19 13:32:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-19, Mietek <b...@w...pl> wrote:

    [...]

    > ale że o co chodzi? Dalej przeciez można robić przelewy BC...

    Ci których to dotknęło, to wiedzą o co chodzi. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2013-11-19 18:04:41
    Od: osa <w...@p...fm>

    > Ci których to dotknęło, to wiedzą o co chodzi. :)

    Dotknięci (czy może jednak wyróżnieni ;) ) klienci multi już pewnie
    zaczęli wypowiadać umowy ;)

  • 5. Data: 2013-11-19 18:11:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-19, osa <w...@p...fm> wrote:

    [...]

    > Dotknięci (czy może jednak wyróżnieni ;) ) klienci multi już pewnie
    > zaczęli wypowiadać umowy ;)

    Może tak drastycznie to nie, bo ciężko znaleźć konto porównywalne
    do Aquqriusowego Intensive i nadal darmowe. Ale powiedzmy, że bank
    np. na mnie będzie teraz dużo mniej na mnie zarabiać. :)
    To działa w dwie strony.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2013-11-19 23:20:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 19 Nov 2013 18:04:41 +0100, osa napisał(a):

    > Dotknięci (czy może jednak wyróżnieni ;) ) klienci multi już pewnie
    > zaczęli wypowiadać umowy ;)

    Należałoby już ich tytułować coś w stylu *byłego multi* albo lepiej już
    całkiem po nowoczesnemu i po prostu mbanku ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2013-11-20 15:39:03
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > do Aquqriusowego Intensive i nadal darmowe. Ale powiedzmy, że bank
    > np. na mnie będzie teraz dużo mniej na mnie zarabiać. :)

    a co takiego ma intensive, czego nie ma comfort?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2013-11-20 16:09:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-20, wromek <wromek@> wrote:

    [...]

    > a co takiego ma intensive, czego nie ma comfort?

    Bezpłatność w zakresie kart, doradzctwo inwestycyjne
    https://www.multibank.pl/dla_ciebie/klub_aquarius/ao
    i/o_usludze
    Bezpłatność niektórych operacji w oddziale.

    Jest trochę różnic, a ja mam b. fajny oddział pod ręką. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2013-11-21 22:40:49
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    i/o_usludze
    > Bezpłatność niektórych operacji w oddziale.
    >
    > Jest trochę różnic, a ja mam b. fajny oddział pod ręką. :)

    e tam, czyli nic dla mnie ;) nie korzystam z kart ani z doradztwa ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2013-11-24 10:34:01
    Od: Zibo <z...@g...com>

> [...]
    > Witam
    >

    > Było to do przewidzenia, że kiedyś sie skończy ale szkoda. Czas
    >
    > zlikwidować karty i chyba pozamykać konta.

    Skoro jest już po ptokach to z ciekawości zapytam jakie udało Wam się wyrobić limity?
    Korzystaliście z OdC kombinując na zarobkach czy podając prawdę i tylko prawdę?