  • Data: 2003-03-11 13:03:34
    Temat: Re: Koniec przygody z e-PKOBP... :(( szkoda
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Jankowski"

    > Z e-pko problemow nie mam zadnych. Jak mi ktos zaproponuje przejscie
    > na konto, gdzie do wykonania przelewu na zdefiniowany numer konta
    > wystarczy znajomosc jednego hasla, a przelewy sa platne od sztuki, to
    > mu serdecznie podziekuje.
    >
    > Tylko dokad moge pojsc?

    prawde mowiac ja sam nie robie przelewow z Inteligo (jak musze) i nic nie
    definiowalem na stale.

    sluze propozycjami przejscia (jesli nie bedzie ekstrasow specjalnie dla
    was):
    - e-Integrum BGZ, 4 zl/mies, darmowe przelewy, alarmy mailem lub SMS, token
    z kodem po kazdej operacji a nie na poczatku jak w e-pko,
    - e-pakiet Fortisa, 8 zl/mies, darmowe przelewy, bezpieczenstwo e-podpisu,
    darmowe wszystkie bankomaty w Polsce
    --------- koniec propozycji ----------------

    Powodzenia
    *** blad ***