  • 21. Data: 2015-03-13 12:14:01
    Temat: Re: Kolejny cios od mBanku
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 13 marca 2015 11:02:56 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Cos chyba nie rozumiesz.
    > Jak najbardziej mozesz sobie kupic dobre wino i wypic je za zdrowie
    > prezesa, byleby zaplacic karta mbanku :-)
    >
    > Bank dzis ma z tego chyba ok 1%, czyli 3zl, i od tego sie liczy premia
    > prezesa.
    >
    > Przecietny czlowiek robi miesiecznie zakupy za wiecej niz 300zl, wiec
    > taki wymog jest niczym ... chyba ze tych kart wiecej.

    Czyli jak kupisz za 300zl, to nie placisz za karte?
    Dobre i choc co.
    Ja z karta mBanku pozegnalem sie lata temu.
    A zakupy robie karta, ktora mi za to zapewnia bonus.

    --
    pozdr.
    ls

  • 22. Data: 2015-03-13 12:40:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ls" napisał w wiadomości grup

    >Czyli jak kupisz za 300zl, to nie placisz za karte?
    >Dobre i choc co.

    Tak jest, to dosc powszechne w wielu bankach.

    >Ja z karta mBanku pozegnalem sie lata temu.
    >A zakupy robie karta, ktora mi za to zapewnia bonus.

    No coz, w obliczu spadkow prowizji od platnosci karta spodziewam sie
    ze bonusy znikna w pierwszej kolejnosci, a w drugiej ... zwolnienia od
    oplaty za karte, i za prowadzenie konta...

    J.

  • 23. Data: 2015-03-14 10:32:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    geos wrote:

    > złóż wypowiedzenie, oddzwoni konsultant z propozycją karty za 0 pln na
    > 12 miesięcy, bez żadnych limitów itp..

    To będzie aneks do umowy o prowadzenie rachunku, czy na jakiej zasadzie?

  • 24. Data: 2015-03-14 14:34:50
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 14.03.2015 10:32, Poldek wrote:

    > To będzie aneks do umowy o prowadzenie rachunku, czy na jakiej zasadzie?

    bez aneksu, zmiana parametrów karty.

    pozdrawiam
    geos