  • 1. Data: 2009-02-04 20:20:55
    Temat: Kolejne pytanie do Euronaganiaczy...
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Anatolu, dekazee, i XXL-u czu już ile przeciętny polski podatnik dopłaci do
    Putinowsko-Merkelowskie rury ?.

    Zapłacimy za Nord Stream
    http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=sw&dat=2009
    0204&id=sw02.txt

    "[...]Parlament Europejski przegłosował wczoraj tzw. Drugi Strategiczny
    Przegląd Energetyczny. W dokumencie powtórzono argumentację zaprezentowaną
    niedawno przez Angelę Merkel w kwestii udzielenia gazociągom: Nabucco, Nord
    Stream i South Stream, dofinansowania z funduszy unijnych. Polski rząd nie
    zareagował dotychczas na sprzeczne z naszym interesem zapisy nie tylko w
    przyjętym raporcie, lecz również wobec wpisania na listę unijnych
    priorytetów Gazociągu Północnego. Wszystko wskazuje na to, że ten ostatni
    będzie finansowany ze wspólnotowych funduszy, zatem również z uiszczanych
    przez nas składek. [...]".

    Endriu

  • 2. Data: 2009-02-04 20:22:49
    Temat: Re: Kolejne pytanie do Euronaganiaczy...
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Anatolu, dekazee, i XXL-u czu już ile przeciętny polski podatnik dopłaci
    > do Putinowsko-Merkelowskie rury ?.

    "Anatolu, dekazee, i XXL-u czy już obliczyliście ile przeciętny polski
    podatnik dopłaci do "

    miało być - sorry...

  • 3. Data: 2009-02-04 20:37:30
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > "Anatolu, dekazee, i XXL-u czy już obliczyliście ile przeciętny polski
    > podatnik dopłaci do "
    >
    > miało być - sorry...

    nie ma za co, rozwiedka pewnie czuwa i pozmieniała... i wszystko jasne!

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 4. Data: 2009-02-04 20:38:44
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > nie ma za co, rozwiedka pewnie czuwa i pozmieniała... i wszystko jasne!

    Odpowiedz mi na pytanie Euronaganiaczu.

    Endriu

  • 5. Data: 2009-02-04 20:43:56
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > "Anatolu, dekazee, i XXL-u czy już obliczyliście ile przeciętny polski
    > podatnik dopłaci do "
    >
    > miało być - sorry...

    zobacz barani łbie ile wszyscy płaca za ta obrone kaczej waluty słabszej od
    niemowlaka

  • 6. Data: 2009-02-04 20:51:16
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > zobacz barani łbie ile wszyscy płaca za ta obrone kaczej waluty słabszej
    > od niemowlaka

    Zabolało.... a zaboli jeszce bardziej jak Donek zacznie tracić słupki w
    sondażach....

    Endriu

  • 7. Data: 2009-02-04 20:55:49
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Odpowiedz mi na pytanie Euronaganiaczu.

    ja tu trollu nic nie naganiam. to rozwiedka i WSI nagania pewnie, tam szukaj
    oszołomie razem z tym durniem m.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 8. Data: 2009-02-04 21:02:16
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > ja tu trollu nic nie naganiam. to rozwiedka i WSI nagania pewnie, tam
    > szukaj oszołomie razem z tym durniem m.

    Żebyś tylko nie sfiksował jak ci się ta Unia zacznie rozlatywać .....

    Endriu

  • 9. Data: 2009-02-04 21:05:56
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Żebyś tylko nie sfiksował jak ci się ta Unia zacznie rozlatywać .....

    Endriu, żałosnym bucem jesteś z tym swoim pięlęgnowaniem "im gorzej tym
    lepiej" ...

    --
    marfi

  • 10. Data: 2009-02-04 21:10:31
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Żebyś tylko nie sfiksował jak ci się ta Unia zacznie rozlatywać .....

    ja? zobacz na siebie co wyprawiasz zakładając co chwilę idiotyczne wątki na
    nieodpowiedniej grupie i gadasz do tego sam ze sobą jak typowy psychol...
    Mi to wisi czy unia się rozleci czy nie, ja sobie poradzę i mam poważniejsze
    i ciekawsze zmartwienia jak i powody do radości :)
    Byle bym nie widział psycholi pokroju kaczek (i tego debila co go ciągle
    cytujesz) za dużo to wszystko będzie dobrze bo poradzę sobie z różnymi
    przeciwnościami w przeciwieństwie do przygłupów szukających winnych swojego
    nieudacznictwa i swoich licznych niepowodzeń..
    Styczeń, to piękny miesiąc, piękne zyski (choć mogły być jeszcze sporo
    większe) na rachunku więc trzeba się cieszyć a nie bredzić i czytać gazety
    typu nasz dziennik dla debili.

    pzdr,
    dkzzzzzz.