  • 1. Data: 2002-02-12 09:22:12
    Temat: Koledzy maja duzo pracy i opoznienie konta nie zamkneli
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Zgadnijcie jaki to bank od dwoch miesiecy nie moze zamknac konta
    bo ma duzo pracy i pewnie jeszcze nie zamknie przez nastepne pol roku.
    Na pytanie kiedy, tez nie umieja odpowiedziec a regulamin maja zapewne w
    powazaniu.
    Tak tak to citibank :))

  • 2. Data: 2002-02-12 12:50:45
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > bo ma duzo pracy i pewnie jeszcze nie zamknie przez nastepne pol roku.
    > Na pytanie kiedy,  tez nie umieja odpowiedziec a regulamin maja zapewne w

    Tak, tak samo jest w Millenium- od roku mi nie moga zamknac konta. Raz mi nawet
    naliczyli jakies glupoty (dziwne krzaczki na wyciagu- jakies 2 zlote) tak wiec
    jakies pol roku temu ponownie zlozylem wniosek o zamkniecie konta, a wyciagi
    dalej przysylaja :) tylko tym razem wzialem kopie wniosku :))))

    Artur

  • 3. Data: 2002-02-14 09:50:29
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > bo ma duzo pracy i pewnie jeszcze nie zamknie przez nastepne pol roku.
    > Na pytanie kiedy, tez nie umieja odpowiedziec a regulamin maja zapewne w

    Co ty opowiadzasz "nie moze zamknac".
    Moze sobie nie moc. Skladasz pismo tresci "wypowiadam umowe o prowadzenie
    rachunku", prosisz o potwierdzenie na kopii, i rachunek jest zamkniety. Z
    twojego punktu widzenia. Dalsze roszczenia banku Cie nie obchodza.

    Michal.