  • 21. Data: 2002-08-05 13:01:52
    Temat: Re: Kobieta, karta i PIN ;-)
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:aibq9m$398$1@pingwin.acn.pl...
    > moja kolezanka_pracownik_banku - zapisala pin na karcie, zostawila
    > karte w portfelu, a portfel w samochodzie, na wierzchu. samochod
    > ukradli:)

    No cóż, GŁUPICH NIE SIEJĄ, głupi sami się rodzą.
    Baba myśli sercem, nie rozumem. ?? Blondynka ????
    A jako pracownik instytucji bankowej powinna jeszcze dostać opierdol od
    koleżanek i przełożonych, (a może nawet wylecieć z roboty za
    niekompetencję????)

  • 22. Data: 2002-08-05 19:13:12
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 1 Aug 2002 20:27:48 +0200, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

    >nie - mi po prostu trudno zrozumiec zrobienie naraz 2 glupot -
    >zapisanie pinu na karcie i potem nie trzymanie jej w sejfie:)

    A na sejfie miec zapisany szyfr ;-))) ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 23. Data: 2002-08-05 19:19:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 1 Aug 2002 19:01:25 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie doszukiwac sie podtekstow dyskryminacyjnych ;-)

    Przy okazji tego watku. Dzisiaj widzialem jak pani podpisywala karte -
    srebrna ze srebrnym paskiem magnetycznym.
    Pani probowala podpisac wlasnie ten srebrny pasek :-)))

  • 24. Data: 2002-08-05 19:47:44
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    ,>
    >srebrna ze srebrnym paskiem magnetycznym.
    >Pani probowala podpisac wlasnie ten srebrny pasek :-)))

    A przecież "srebrna" VE MultiBanku ma brązowy pasek magnetyczny...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 25. Data: 2002-08-05 20:00:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 05 Aug 2002 21:47:44 +0200, "alexy" <a...@w...pl> wrote:

    >,>
    >
    >A przecież "srebrna" VE MultiBanku ma brązowy pasek magnetyczny...

    Raczej czarny. Ale czy ja gdzies pisalem, ze to byla karta Multi ?

  • 26. Data: 2002-08-06 07:56:00
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > A ja nadal preferuję zapisywanie PINu bezpośrednio na karcie - w
    > postaci zaszyfrowanej. Ma to tę dużą zaletę, że złodziej będzie się
    > starał wstukać ten PIN w bankomacie - i może po trzech próbach zje mu
    > kartę.

    Ale ma też wadę: jeśli (potencjalny) złodziej zauważy, że na karcie jest
    zapisany PIN, to to może zachęcić go do kradzieży. (Nie wie oczywiście,
    że tak zapisany PIN mu się nie przyda).

  • 27. Data: 2002-08-06 13:19:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"

    > Raczej czarny. Ale czy ja gdzies pisalem, ze to byla karta Multi ?

    takie srebrne widzialem tylko w BPH - i to zarowna VC jak i nowa kredytowa
    (MC) maja takie paski
    *** blad ***

  • 28. Data: 2002-08-06 16:48:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 6 Aug 2002 15:19:23 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >takie srebrne widzialem tylko w BPH - i to zarowna VC jak i nowa kredytowa
    >(MC) maja takie paski

    Jesli chodzi o scislosc to jeszcze karty wydawane przez BRE maja
    srebrne paski (np. firmowka).
    Ale najlepszy jest "oczojebny" czerwony pasek na izzykarcie :-).
    Natomiast chyba VG PKOBP ma ladny zloty pasek.

  • 29. Data: 2002-08-06 21:24:00
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Jesli chodzi o scislosc to jeszcze karty wydawane przez BRE maja
    > srebrne paski (np. firmowka).

    VBE BZWBK

    Michał

    --