  • 11. Data: 2004-03-31 10:18:40
    Temat: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Większość sklepów komputerowych po prostu przy płatności gotówką daje
    > rabat 5%. I tego już nie obejdziesz.

    Ale tego się nie czepiam, bo tak jest uczciwie.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-03-31 12:08:11
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    > Ale tego się nie czepiam, bo tak jest uczciwie.

    Ale w praktyce to jest to samo... W takim razie po co się czepiać
    czegoś, co można bardzo łatwo obejść?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 13. Data: 2004-03-31 12:09:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Ale w praktyce to jest to samo... W takim razie po co się czepiać
    >czegoś, co można bardzo łatwo obejść?

    Nie będę się czepiać uczciwego sprzedawcy, który mówi: sprzedam za X, a jak
    zapłacisz gotówką to dam rabat 5 %. Natomiast jak się cwaniaczek oblepia
    nalepkami organizacji płatniczych i wywiesza informację, że sprzeda za X, a
    później mówi, że jak kartą to + 5%, to mimo braku czasu i wrodzonego
    lenistwa ;-) zebrałabym się w sobie i pokorespondowała z aklajerem oraz
    PIHem ;-)))

  • 14. Data: 2004-03-31 12:17:28
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Glenn wrote:

    > Nie będę się czepiać uczciwego sprzedawcy, który mówi: sprzedam za X,
    > a jak zapłacisz gotówką to dam rabat 5 %. (...)

    patrzcie ludzie - raz się z tobą zgadzam :-)
    *** blad ***

  • 15. Data: 2004-03-31 12:23:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > patrzcie ludzie - raz się z tobą zgadzam :-)

    Może jesteś chory ;-))) ? Może powinieneś pójść do lekarza ;-)) ? Toż to
    nienormalne żebyś sie ze mną zgadzał ;-))))

  • 16. Data: 2004-03-31 12:32:09
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 30 Mar 2004 16:11:50 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Jak kiedys poszedlem do sklepu komputerowego (cos chyba doliczanie
    >prowizji to plaga w tego typu sklepach), po jakies duperele, to mi
    >zaspiewali 3% doplaty. Popukalem sie w czolo i skierowalem do wyjscia.

    śmieszne jest to, że w _hurtowni_ dopłacam jedynie 1% :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2004-03-31 12:32:11
    Od: "Paweł" <n...@m...pl>

    > Jak kiedys poszedlem do sklepu komputerowego (cos chyba doliczanie
    > prowizji to plaga w tego typu sklepach), po jakies duperele, to mi
    > zaspiewali 3% doplaty

    to pewnie dlatego że sklepy komputerowe działają w oparciu o marże
    kilkuprocentowe - na większości drogich podzespołów (pamięci, płyty główne,
    procesory) zarabiają po 5 - 8 %

    troche więcej zarabiają na drobiazgach, akcesoriach

    dlatego jeśli prowizja za płatność kartą przy zakupie np całego komputera
    wyjdzie w granicach kilkudziesięciu złotych - a zysk sklepu na tym
    komputerze to powiedzmy 150 - 200 zł to w sumie nie ma się czemu tak bardzo
    dziwić

  • 18. Data: 2004-03-31 12:38:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > komputerze to powiedzmy 150 - 200 zł to w sumie nie ma się czemu tak
    bardzo
    > dziwić

    To nie chodzi o dziwienie się. Jak się komuś terminal nie opłaca, to niech z
    niego zrezygnuje. Wtedy "ja jako klient" ;-))) sobie skalkuluję, czy opłaca
    mi się zapłacić gotówką w tym sklepie, czy też pójść tam, gdzie akceptują
    karty. Natomiast jak już ktoś akceptuje karty, to "ja jako klient" mam w
    głębokim poważaniu, czy sklepikarzowi opłaca się sprzedać pamięć na kartę, a
    twardziela już nie. To jest jego kalkulacja.

  • 19. Data: 2004-03-31 12:43:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

> [...]
    > głębokim poważaniu, czy sklepikarzowi opłaca się sprzedać pamięć na kartę, a
    > twardziela już nie. To jest jego kalkulacja.

    Oooooo, dokladnie. Jak sie komus nie oplaca handlowac, to niech nie
    handluje.

    Bartol

  • 20. Data: 2004-03-31 12:47:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Oooooo, dokladnie. Jak sie komus nie oplaca handlowac, to niech nie
    > handluje.

    A to stwierdzenie proponuję sobie zapisać jako motto ;-))) Jak słyszę, że
    ktoś "dokłada do interesu" to mi się nóż w kieszeni otwiera ;-))))) BTW
    Bartolku - jak tam zakładanie konta w mbanku ;-))) ?