  • Data: 2022-07-27 22:45:04
    Temat: Re: "Kierenkami kufry wyklejałaś!"
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > A ten Tomasz Cook to jakiś "niezwykły bank" (pomijając to, że oddział na Heathrow)?

    To tak jakby w ogóle nie bank, dlatego napisałem.

    > No i niewielkie ilości - a ja pytam np. o lewych landlordów dostających co miesiąc
    harmonię 20-tek
    > (bo 50-tek też praktycznie w obiegu nie ma

    Jest mniej, ale żeby w ogóle nie było, to raczej przesada.
    Naszych oraz europejskich 500 jest (znacznie?) mniej.

    Duże ilości, bez prowizji, to pewnie albo bank, w którym masz konto,
    albo BoE. Np. kiedyś BoE pisał, żeby zapakować banknoty do koperty,
    wysłać do nich (może być z zagranicy), a oni odeślą czek. Z czekiem
    raczej więcej zachodu :-)
    No i to wkładanie do koperty - tak sobie.

    Z prowizją, to oczywiście jest wiele możliwości, ale nie jestem pewien,
    czy sensowne.
    --
    Krzysztof Hałasa