  • 21. Data: 2009-03-04 14:41:00
    Temat: Re: Kiedy dojdzie przelew?
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    k...@w...pl pisze:
    > Nie wiem, czy mBank poznow yslal (dalem zleczenie przyszle na wczoraj
    > i nie logowalem sie w dniu wykonania), czy tez tym razem BZWBK sie
    > opoznia z ksiegowaniem.
    > Splacam z jednodniowym wyprzedzeniem, tak wiec, o ile dzis sie
    > rozliczy to nic sie nie stanie, ale.....
    > Pytanie, kto opoznia?
    czasami WBK księguje z jednodniowym opóźnieniem. Ale liczy się data
    otrzymania przelewu, a nie jego zaksięgowania...

  • 22. Data: 2009-03-05 12:06:00
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 4 Mar, 15:41, Radzik <r...@r...pl> wrote:
> [...]
    >
    > czasami WBK księguje z jednodniowym opóźnieniem. Ale liczy się data
    > otrzymania przelewu, a nie jego zaksięgowania...

    To wiem, ze data ksiegowania :)
    Zaksiegowali 4-0 z data operacji 3-i.
    Czyli z mBanku wyszlo i dotarlo na czas.
    Mozliwe, ze wplyw tu mialo to, ze bylo to na dzien przed terminem
    splaty.

    Ostatnio splacalem wczesniej w terminach dogodnych dla mnie, a
    pieniadze byly dostepne od rana na nastepny dzien po wykonaniu
    przelewu.

  • 23. Data: 2009-03-06 12:03:18
    Od: "LadyRoot" <l...@m...com>

    > Pytanie, kto opoznia?

    IMHO mBank - mo mi też 3 przelewy jeszcze nie doszły. Wysłane wczoraj
    wieczorem do:
    - ING
    - Lukas
    - Pekao
    (co do pierwszego i trzeciego mam pewność, że już księgowały przychodzące z
    innych banków).

    --
    LadyRoot
    -------------------------------

  • 24. Data: 2009-03-22 09:55:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 03 Mar 2009 19:33:48 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski
    <m...@m...waw.pl> wrote:

    >To jest dokładnie tak, jak ja sobie to zawsze wyobrażałem i dlatego WAM
    >mnie tak swym postem zdziwił. No, ale teraz widzę, że jakoś nie kwapi
    >się uzasadnić swoje słowa, więc zakładam, że po prostu bredził co mu
    >ślina język przyniosła bez większego sensu...
    Przepraszam, nie mialem mozliwosci brac udzialu w dyskusji. Caly
    mechanizm jest chyba opisany na stronach KIR i zostal chyba w tym
    watku juz przytoczony. Takze chyba mozesz te moje "bredzenie" sobie
    odpuscic.

    WAM
    --
    www.aveo.nadmorze.pl - Chevrolet Aveo 1150 ccm benz. 72 KM / 53 kW,
    kolor: niebieski (błękitny), liczba drzwi: 4/5,