  • 31. Data: 2002-10-28 16:33:16
    Temat: Re: Kiedy PEKAOobniży %pożyczek??????
    Od: t...@p...onet.pl

    > Jesienną porą czytam pl.biznes.banki

    > [...ciach moje wywody]

    > Niestety myli się Pan. Nie znam oferty PeKaO więc jakże mogę ją
    > akceptować?

    > sz.p. pracuje w dziale sprzedaży PeKaO
    >                                 ...czy co?
    >
    > :-)
    >
    > Kłaniam się
    > --
    >       ___    .
    >  /)/)(  /   /
    > (/ ^/. _/___/
    >      (/
    Chyba Pan nie zrozumiał ironi w mojej wypowiedzi. Bardziej łopatologicznie. Nie
    można akceptować oferty typu: oprocentowanie ROR 1%, kredyt powyżej 20% przy
    dodatkowej zachęcie w postaci upominków ze stacji benzynowych Shella.
    Przynajmniej ja nigdy nie będę klientem Pekao, jeżeli nie zmienią swojej
    oferty. Pozdrowienia Tensor1.

  • 32. Data: 2002-10-28 19:47:09
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki

    > Chyba Pan nie zrozumiał ironi w mojej wypowiedzi.
    Nie - odpowiedziałem ironią na ironię. Doskonale rozumiem pewne
    działania ze strony banków budzą oburzenie ze strony klientów.

    ___ .
    /)/)( / /
    (/ ^/. _/___/
    (/

  • 33. Data: 2002-10-29 07:09:33
    Od: "Michał Krzemiński" <k...@s...pl>

    > Jest ona akceptowana przez Klientów przez ich niewiedzę i pozycję jaką
    Pekao
    > wyrobiło sobie za komuny. Trzeba jak najczęściej piętnować takie praktyki,
    > robiąc wszystko by ludzie wreszcie zrozumieli STOP DLA LICHWY.

    Są jeszcze gorsze banki. Mam znajomego który połaszczył się na tani kredyt
    samochodowy w INVESTBANKU (21%) w 1999. Teraz płaci 23%
    gdy bank udziela na 12%.
    Na piśmie poinformowali go że zarząd banku nie przewiduje obniżki
    oprocentowania dla istniejących kredytów.
    Gdy chciał spłacić wcześniej z innego banku to mu wyliczyli stan zadłużenia
    za 3%( ponad 800PLN)
    I JAK TO NAZWIECIE.