  • Data: 2018-05-07 16:41:10
    Temat: Re: Kasa Stefczyka górą
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pcpn2d$nl4$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-05-07 o 08:47, J.F. pisze:
> [...]
    ozporzadzenie-resortu-finansow-dotyczace-rachunkowos
    ci-kas.html

    >Dzięki niemu tylko tyle. SKOKi były zapleczem finansowym PiSu.

    Tak mowia i pisza, ale PiS Biereckiego wypisal.

    >Kampania kosztowała i to niemało. W efekcie zanim posadzili
    >swoich gdzie trzeba i zmienili prawo kilka zdechło.
    >Ostatni rok temu.
    >Niektórzy twierdzą że SKOKi kosztowały nas więcej niż AmberGold.

    Byc moze. Czekam jakiegos sprawozdania BFG czy KNF jak tam syndyk
    sobie radzi w upadlych Skokach, ale nie wiem czy sie doczekam.
    Syndyk musi jakies raporty skladac czy "jak skoncze to poinformuje ...
    nie wczesniej niz za 10 lat" :-)

    Bardzo sprytnie im sie udalo skierowac te straty do "panstwowej kasy",
    wiec afery nie ma.
    No ale to juz wina PO, ze tak sobie dali ... a moze sami tez obsadzili
    ?

    A poza tym to te zle banki zaplacily, ktore i tak sa zbyt bogate, wiec
    kto ich bedzie zalowal :-)

    J.